الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند :
تعداد صفحات : ۲۴
امروزه کسب جایگاه مناسب نشان تجاری شرکت در ذهن مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. پژوهش حاضر در پی آن است که عناصر آمیخته بازاریابی ۴c را شناسایی کرده و به اولویتبندی آنها در صنعت کاشی و سرامیک استان یزد بپردازد. بدین منظور، در گام اول شاخصهای آمیخته بازاریابی ۴c بررسی شد؛ سپس با استفاده از نظر خبرگان و کارشناسان حوزه بازاریابی و فروش در صنعت کاشی و سرامیک، در گام دوم از روش تصمیمگیری گروهی برای تعیین روابط بین معیارها و در گام سوم، از روش فرآیند تحلیل شبکهای برای تعیین وزن هر یک از معیارها به وابستگی و بازخورد استفاده شد. در گام آخر با استفاده از روش ویکور، رتبهبندی سه شرکت معتبر در صنعت کاشی و سرامیک استان یزد انجام شد. روش تصمیمگیری گروهی نشان میدهد که برقراری تماس مکرر با مشتریان، اثرگذارترین شاخص است. نتایج فرآیند تحلیل شبکهای بیانگر آن است که مراجعه بازاریابان مجرب به محل حضور مشتریان از لحاظ وزن و اهمیت در رتبه اول قرار دارد و پس از آن معیارهای افزایش تعداد مراکز پخش و ایجاد سایت اطلاعرسانی به ترتیب بهعنوان مهمترین شاخصها، بالاترین وزن را به خود اختصاص دادهاند. نتایج روش ویکور نشان میدهد که شرکت کاشی و سرامیک ج کمترین فاصله را با حالت ایدهآل از لحاظ وزن بهدست آمده در روش فرآیند تحلیل شبکهای، برای شاخصهای مدل آمیخته بازاریابی ۴c دارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.