وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن وفاداری نگرشی و رفتاری مشتری نسبت به محصولات آرایشی ـ بهداشتی :
تعداد صفحات : ۲۸
از آنجا که در کسبوکارهای امروزی ایجاد وفاداری در مشتری مفهومی است که در کسبوکارهای امروزی به لحاظ اینکه مشتریان وفادار به مؤلفه اصلی موفقیت سازمانی درآمدهاند، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفتهاست. مشتریان وفادار بیشتر خرید کرده و معمولاً ابزار مناسبی برای برای تبلیغات محسوب میشوند. درنتیجه سازمانهای امروزی درصدد شناسایی و مدیریت روشها و الگوهای مؤثر ایجاد وفاداری میباشند. در این تحقیق با استفاده از مدل تیلور و همکاران (۲۰۰۴) رابط میان شش متغیر رضایت، ارزش، مقاومت در برابر تغییر، تأثیرگذاری، اعتماد و ارزش ویژ نام تجاری با وفاداری نگرشی و وفاداری رفتاری مشتریان به محصولات آرایشی ـ بهداشتی بررسی شده و عواملی را که دارای بیشترین میزان اثرگذاری بر وفاداری هستند اولویتبندی شدهاند. بر این اساس، بر مبنای مدل مذکور دوازده فرضیه مطرح شد. ابزار مورد استفاده برای جمعآوری داده، پرسشنامه بوده که به تعداد ۳۸۴ مورد میان بانوان سنین ۱۸ تا ۶۰ سال مصرف کننده لوازم آرایشی ـ بهداشتی در پنج بخش (خوشه) همگن از شهر تهران توزیع گشته است. برای تجزیهوتحلیل دادهها از نرمافزار SPSS استفاده شد که در نهایت، هم فرضیهها مورد تأیید قرار گرفتند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.