تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی :
تعداد صفحات : ۲۶
در این پژوهش، ابتدا مولفهها، ویژگیها و الگوهای سازمان کلاس جهانی بررسی و با تطبیق مدلهای تولید و مدلهای خدمات بانکی در کلاس جهانی ۱۳مولفه و ۳۹ شاخص متناظر برای دستیابی صنعت بانکداری به کلاس جهانی شناسایی شد. سپس، با اخذ نظر خبرگان بانکی در قالب برسشنامههای مقایسههای زوجی به روش فازی، صمن مقایسه زوجی هر یک از معیارهای کلاس جهانی ابعاد کیفیت خدمات نیز با توجه به این معیارها و دو معیار رضایت مشتریان از هر بعد و اهمیت ابعاد از نظر مشتریان با رویکردAHP فازی مقایسه شده و در نهایت، اولویتبندی شد. از مهمترین مولفههای کلاس جهانی بر اساس اولویت حاصله میتوان به اهداف کلان، رسالت و چشمانداز، مدیریت دارایی و بدهی، برنامهریزی، کنترل و سیستم مدیریت اطلاعات اشاره کرد که هر مولفه شامل شاخصهای گوناگونی است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.