مصرف خبر؛ رضایت و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر آن در ایران (مطالعه موردی: سه نسل از جوانان تهرانی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مصرف خبر؛ رضایت و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر آن در ایران (مطالعه موردی: سه نسل از جوانان تهرانی) دارای ۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مصرف خبر؛ رضایت و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر آن در ایران (مطالعه موردی: سه نسل از جوانان تهرانی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مصرف خبر؛ رضایت و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر آن در ایران (مطالعه موردی: سه نسل از جوانان تهرانی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مصرف خبر؛ رضایت و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر آن در ایران (مطالعه موردی: سه نسل از جوانان تهرانی) :

تعداد صفحات : ۵۳

محققان رسانه‌ای در ایران در سال‌های گذشته با پذیرش این اصل که خبر جوهره یا ماده اصلی ارتباطات جمعی است به مطالعه آن پرداخته‌ و رسانه‌ها هم با پذیرش این اصل که خبر از نیازهای مخاطبانشان است، این فرآورده رسانه‌ای را در صدر تولیدات خود قرار داده‌اند. مفروض اصلی این تحقیقات پذیرش عدم‌ تغییر گرایش نسل‌های مختلف مخاطبان به مصرف و کسب اخبار است. این مقاله با تشکیک در این اصل پذیرفته‌شده و تاثیرات آن، گرایش سه نسل از جوانان تهرانی را بررسی کرده تا مولفه های تاثیر گذار بویژه رضایت را بر مصرف خبر با هم مقایسه کند. برای سنجش متغیرهای ادراک از فایده، ادراک از سهولت و سازگاری، متغیرهای مؤثر بر رسانه منتشر کننده خبر، رضایت از سایر بخش‌های زندگی و عادت به کسب خبر، با استفاده از روش شبه پانل گذشته یاد بررسی شده است. جامعه آماری سه نسل از جوانان ۱۵ تا ۲۴ ساله شهر تهران در دهه‌های ۹۰، ۸۰ و ۷۰ شمسی است که با ابزار پرسشنامه از ۴۰۱ نمونه، داده‌ها جمع‌آوری و نتایج گرایش هر سه نسل به کسب خبر به تفکیک با هم مقایسه شده است. بر اساس نتایج به دست آمده، میان مؤلفه‌های ادراک فایده کسب خبر، ادراک سهولت و رضایت از سایر بخش‌های زندگی باکسب خبر درنسل اول رابطه معناداری وجود دارد اما در گرایش به کسب خبر نسل دوم و سوم این رابطه معناداری تأیید نشده است و گرایش هر نسل از جوانان به کسب خبر نسبت به نسل‌های پیشین تغییر اساسی داشته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.