تأثیر دورههای آموزش ضمن خدمت بر بهبود کارآیی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی: مورد مطالعه شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تأثیر دورههای آموزش ضمن خدمت بر بهبود کارآیی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی: مورد مطالعه شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تأثیر دورههای آموزش ضمن خدمت بر بهبود کارآیی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی: مورد مطالعه شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر دورههای آموزش ضمن خدمت بر بهبود کارآیی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی: مورد مطالعه شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تأثیر دورههای آموزش ضمن خدمت بر بهبود کارآیی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی: مورد مطالعه شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه :
تعداد صفحات : ۱۸
هدف این پژوهش توصیفی- همبستگی تأثیر دوره های آموزش ضمن خدمت بر بهبود کارآیی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی: مورد مطالعه شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه میباشد. جامعه آماری مورد مطالعه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب(۱۰۵=N)، بودند که تعداد ۸۴ نفر از آن ها با استفاده از جدول نمونهگیری کرجسی و مورگان و روش نمونهگیری تصادفی ساده مورد مطالعه قرار گرفتند. ابزار مورد استفاده پرسشنامهی محقق ساختهای بود که به منظور برآورد پایایی آن از ضریب آلفای کرونباخ بهره گرفته شد. میزان این ضریب ۸۸/۰ محاسبه گردید که میزان قابل قبولی به شمار میآید. روایی شکلی و محتوایی پرسشنامه نیز توسط پانلی از متخصصان سنجش و اندازه گیری و نیز کارکنان صفی و ستادی جهاد کشاورزی مورد تایید قرار گرفت. بر اساس یافتهها کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب در حرفهی خود از کارآیی متوسط روبه بالایی برخوردارند هم چنین نتایج حاصل از تحلیل مسیر با استفاده از نرمافزار AMOS نشان داد متغیر دورههای آموزش ضمن خدمت(۵۵/۰=β)، بیشترین تأثیر را بر بهبود کارآیی کارکنان داراست. پس از آن نیز متغیرهایی چون میزان مطالعه در زمینه تخصصی(۲۰/۰=β)، رضایت شغلی(۱۹/۰=β) و اعتماد به نفس (۱۶/۰=β) به ترتیب دارای بیشترین تأثیر گذاری بر بهبود کارآیی کارکنان میباشند. از این رو ، توجه به نیازهای آموزشی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و بهبود کیفیت دورههای آموزشی ضمنخدمت از طریق تطبیق مواد و محتوای آموزشی با نیازهای آموزشی آنها جهت افزایش کارآیی کارکنان، ضروری به نظر میرسد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.