ارزیابی میزان تحققپذیری مکانیابی کاربریهای آموزشی در طرح هادی با بهرهگیری از مدلهای (GIS)، نمونه موردی، روستای تنگ چنار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی میزان تحققپذیری مکانیابی کاربریهای آموزشی در طرح هادی با بهرهگیری از مدلهای (GIS)، نمونه موردی، روستای تنگ چنار دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی میزان تحققپذیری مکانیابی کاربریهای آموزشی در طرح هادی با بهرهگیری از مدلهای (GIS)، نمونه موردی، روستای تنگ چنار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی میزان تحققپذیری مکانیابی کاربریهای آموزشی در طرح هادی با بهرهگیری از مدلهای (GIS)، نمونه موردی، روستای تنگ چنار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی میزان تحققپذیری مکانیابی کاربریهای آموزشی در طرح هادی با بهرهگیری از مدلهای (GIS)، نمونه موردی، روستای تنگ چنار :
تعداد صفحات : ۲۵
طرح هادی روستایی طرحی است که ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای کاربریهای مختلف را بر حسب مورد در قالب مصوبات طرحهای ساماندهی فضا و سکونتگاههای روستایی یا طرحهای جامع ناحیهای تعیین مینماید یکی از مهمترین کاربریها طرح هادی، کاربری آموزشی میباشد که معمولاً با توجه به میزان جمعیت لازم التعلیم روستا و با محاسبه سطح و سرانه به دست میآید و در محدوده مصوب روستا مکانیابی میگردد. امروزه شیوههای مختلفی برای ارزیابی تحققپذیری کاربریهای پیشنهادی در طرحهای هادی روستایی با رویکردی علمی و جامع به وجود آمده است تا بتواند با شناخت نقاط ضعف و قوت، مکانیابیهای طرح هادی، از نتایج آن در برنامهریزی آینده مدد گرفته شود تا بر قدرت و کارایی آنها افزوده گردد. یکی از این شیوهها، استفاده از مدلهای سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) است که در این تحقیق سعی بر استفاده از آن در ارزیابی میزان تحققپذیری مکانیابی کاربریهای آموزشی در طرحهای هادی مجموعه روستایی تنگ چنار میباشد. روش گردآوری اطلاعات در این تحقیق به صورت کتابخانهای (طرح هادی روستای تنگ چنار) و میدانی (مشاهده، کنترل و تدقیق کاربری آموزشی در محل روستا با نقشه کاربری اراضی طرح هادی) و پردازش توسط مدلهای کمی و کیفی توسط نرمافزار GIS میباشد. یافتههای تحقیق با استفاده از مدل همسایگی، مدل همجواری، مدل تعیین شعاع عملکردی و مدل تحلیل شبکه و حریم نشان میدهد که تحققپذیری کاربری آموزشی در طرح هادی مجموعه تنگ چنار کمتر از ۱۰ درصد بوده است که از مهمترین دلایل آن میتوان به مهاجرت ساکنان به شهر مهریز و یزد و کاهش جمعیت محصلین و همچنین کمبود ردیف اعتبارات و بودجهها عمرانی ساخت مدارس اشاره نمود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.