خوشه‌بندی خودکار با‌استفاده از الگوریتم‌های تکاملی و فرا ابتکاری در بازیابی مبتنی بر محتوای تصاویر موجودات دریایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
19 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 خوشه‌بندی خودکار با‌استفاده از الگوریتم‌های تکاملی و فرا ابتکاری در بازیابی مبتنی بر محتوای تصاویر موجودات دریایی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد خوشه‌بندی خودکار با‌استفاده از الگوریتم‌های تکاملی و فرا ابتکاری در بازیابی مبتنی بر محتوای تصاویر موجودات دریایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خوشه‌بندی خودکار با‌استفاده از الگوریتم‌های تکاملی و فرا ابتکاری در بازیابی مبتنی بر محتوای تصاویر موجودات دریایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن خوشه‌بندی خودکار با‌استفاده از الگوریتم‌های تکاملی و فرا ابتکاری در بازیابی مبتنی بر محتوای تصاویر موجودات دریایی :

تعداد صفحات : ۲۶

در سال‌های اخیر گسترش شبکه‌های اینترنتی و ابزارهای موبایل با قابلیت‌های تصویر برداری و اتصال به شبکه موجب تعریف خدمات و کاربردهای جدید با‌ استفاده از این ابزارها شده‌است. هدف این مقاله‌ایجاد سرویس‌های جدیدی برای صنعت موجودات دریایی با‌استفاده از این مجموعه امکانات و هم‌چنین با‌استفاده از تکنیک‌های بازیابی مبتنی بر محتوای تصاویر دیجیتال می‌باشد. در این مقاله از روش خوشه‌بندی خودکار با‌استفاده از الگوریتم‌های تکاملی و فرا ابتکاری به منظور شناسایی و طبقه‌بندی انواع تصاویر موجودات دریایی‌استفاده‌ شده‌است. برای این منظور پایگاه داده‌ای از تصاویر موجودات دریایی ایجاد شد و روش خوشه‌بندی k-means با‌استفاده از الگوریتم‌های تکاملی و بهینه‌سازی بر روی تصاویر اعمال گردید. نتایج بازیابی نشان داد که خوشه‌بندی خودکار با‌استفاده از الگوریتم بهینه‌سازی ذرات (PSO) دارای میانگین دقت بازیابی بالاتری نسبت به سایر روش ها‌است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.