آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو – پایدار)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو – پایدار) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو – پایدار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو – پایدار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو – پایدار) :

تعداد صفحات : ۱۳

هدف از این پژوهش آشنایی دانش آموزان با نحوه تولید بیودیزل از طریق طراحی آزمایش آسان و اثربخش و آموزش مزایای استفاده از انرژی­های نو و تجدیدپذیر است. بیودیزل یکی از انواع سوخت‌های زیستی، انرژی های نو و پاک از منابع زیست توده است که در راستای جبران کاهش منابع انرژی فسیلی و توسعه پایدار و کمک به بحران آلودگی محیط زیست، براحتی قابل تهیه بوده و بدون تغییر در موتورهای دیزل قابل استفاده است. این سوخت، تجدیدپذیر و زیست تجزیه­پذیر بوده و نشر کمتر انواع آلاینده ها و گازهای گلخانه‌ای را به همراه دارد و بخاطر همین مزایا شایسته است که دانش آموزان با این سوخت جدید و روش تهیه آن آشنا شوند. نظر به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به مسئله منابع طبیعی و آشنایی دانش آموزان با آموزه‌های محیط زیستی و تربیت زیست محیطی داشته، به همین منظور در این مقاله ضمن معرفی بیودیزل، با روش پژوهش آزمایشگاهی، آزمایشی با مواد ساده و در دسترس برای تهیه بیودیزل طراحی شده است که به راحتی قابل اجرا توسط دانش آموزان است. مواد بکار رفته روغن گیاهی خریداری شده از فروشگاه، الکل و باز قوی سدیم هیدروکسید به عنوان کاتالیزگر است. در این آزمایش واکنش در شرایط مختلف از لحاظ دما، زمان انجام فرایند و نسبت مقدار الکل به روغن در آزمایشگاه مورد بررسی قرارگرفت تا بالاترین بازده بدست آید. بیودیزل در شرایط بهینه با بازده % ۹۶ حاصل گشت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.