موانع اجرای روشهای نوین تدریس درس تربیت بدنی از دیدگاه دبیـران تربیت بدنی آموزشـگاههای دولتی استان ایلام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
موانع اجرای روشهای نوین تدریس درس تربیت بدنی از دیدگاه دبیـران تربیت بدنی آموزشـگاههای دولتی استان ایلام دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد موانع اجرای روشهای نوین تدریس درس تربیت بدنی از دیدگاه دبیـران تربیت بدنی آموزشـگاههای دولتی استان ایلام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی موانع اجرای روشهای نوین تدریس درس تربیت بدنی از دیدگاه دبیـران تربیت بدنی آموزشـگاههای دولتی استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن موانع اجرای روشهای نوین تدریس درس تربیت بدنی از دیدگاه دبیـران تربیت بدنی آموزشـگاههای دولتی استان ایلام :
تعداد صفحات : ۱۳
هدف از انجام این تحقیق شناسایی موانع اجرای روشهای نوین فعال تدریس تربیت بدنی از دیدگاه دبیران مرد و زن آموزشگاههای دولتی استان ایلام میباشد. تحقیق حاضر از نوع توصیفی (پیمایشی) و به شکل میدانی است. جامعه آماری تحقیق کلیه دبیران تربیت بدنی زن و مرد(۲۲۰نفر) استان ایلام میباشد، که از این میان تعداد ۱۴۰نفر بهعنوان نمونه آماری و به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار اندازهگیری در این تحقیق پرسشنامه استاندارد میباشد. روایی پرسشنامه با استفاده از نظر کارشناسان و صاحب نظران رشته تربیت بدنی مورد بررسی قرار گرفته و تأیید شد. پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب الفای کرونباخ ۸۹/۰ برآورد گردید. برای تجزیه و تحلیل دادهها از روشهای آمار توصیفی و آمار استنباطی آزمونهای آنالیز واریانس یک راهه، آزمون مجذور خی، آزمونt، و ضریب همبستگی پیرسون استفاده شدهاست. نتایج پژوهش نشان داد که بین دیدگاه دبیران تربیت بدنی استان ایلام در مورد شناخت موانع اجرای روشهای نوین تدریس تفاوت معنادار وجود ندارد. همچنین بین برگزاری دورههای ضمن خدمت روشهای تدریس فعال و بهکارگیری این روشها رابطه مثبت و معناداری وجود دارد(۰۵/0p<). بهعلاوه بین مدرک تحصیلی دبیران و بهکارگیری روشهای فعال تدریس رابطه مثبت و معناداری مشاهده گردید (۰۵/0p<). نتایج تحقیق حاکی از آن است که بین سابقه تدریس و بهکارگیری روشهای فعال تدریس رابطه منفی و معناداری وجود دارد (۰۵/0p<). همچنین بین دیدگاه دبیران زن و مرد استان ایلام در بهکارگیری روشهای فعال تدریس تفاوتی وجود ندارد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.