تبیین نشانگر عادات ذهن در برنامه درسی آموزش علوم: مطالعه موردی دانشآموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم منطقه ۹ شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبیین نشانگر عادات ذهن در برنامه درسی آموزش علوم: مطالعه موردی دانشآموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم منطقه ۹ شهر تهران دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبیین نشانگر عادات ذهن در برنامه درسی آموزش علوم: مطالعه موردی دانشآموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم منطقه ۹ شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین نشانگر عادات ذهن در برنامه درسی آموزش علوم: مطالعه موردی دانشآموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم منطقه ۹ شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبیین نشانگر عادات ذهن در برنامه درسی آموزش علوم: مطالعه موردی دانشآموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم منطقه ۹ شهر تهران :
تعداد صفحات : ۴۰
هدف پژوهش حاضر بررسی وضعیت عادات ذهن دانشآموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم بود.جامعه پژوهش شامل تمامی دانشآموزان دوره متوسطه دوم منطقه۹ شهر تهران بود که از این جامعه به شیوه نمونهگیری طبقهای با رعایت نسبتها، نمونهای به حجم ۳۵۹دانشآموز انتخاب شدند.روش پژوهش توصیفی و از نوع مطالعات پیمایشی مقطعی بود.ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه عادات ذهن در سواد علمی عبدالملکی(۱۳۹۱) بود، پایایی ابزار با روش کودر-ریچاردسون با ضریب پایایی(۷۸/۰) مناسب برآورد گردید و روایی صوری و محتوایی آن موردتأیید متخصصان قرار گرفت.یافتهها نشان داد که وضعیت متغیر عادات ذهن و ابعاد آن در کل دانشآموزان، دانشآموزان دختر و پسر پایینتر از وضع مطلوب و در سطح۰۵/۰معنادار بود.همچنین تفاوت معناداری در رتبهبندی ابعاد متغیر عادات ذهن در دانشآموزان در سطح۰۵/۰وجود داشت که در کل دانشآموزان بالاترین رتبه مربوط به بعد محاسبه و برآورد کردن با میانگین رتبه(۴۰/۳)و کمترین رتبه مربوط به بعد دست ورزی و مشاهده با میانگین رتبه(۲۳/۲)بود.در دانشآموزان پسر بالاترین رتبه مربوط به بعد محاسبه و برآورد کردن با میانگین رتبه(۷۹/۳)و کمترین رتبه مربوط به بعد دست ورزی و مشاهده با میانگین رتبه(۰۳/۲)بود و در دانشآموزان دختر بالاترین رتبه مربوط به بعد ارزشها و نگرشها با میانگین رتبه(۴۰/۳)و کمترین رتبه مربوط به بعد دست ورزی و مشاهده با میانگین رتبه(۳۶/۲)بود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.