چابکی در سازمانهای رسانهای (مقایسه وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
چابکی در سازمانهای رسانهای (مقایسه وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد چابکی در سازمانهای رسانهای (مقایسه وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چابکی در سازمانهای رسانهای (مقایسه وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن چابکی در سازمانهای رسانهای (مقایسه وضع موجود و مطلوب در معاونت صدای سازمان صدا و سیما با رویکرد فازی) :
تعداد صفحات : ۴۰
هدف این مقال، ارزیابی میزان چابکی معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران و مقایس آن با سطح مطلوب چابکی است. بهمنظور برآورد سطح فعلی چابکی سازمان در حوزه معاونت صدا و ارزیابی هر یک از قابلیتهای موردنیاز یک سازمان چابک، در سال ۱۳۹۵، پرسشنامهای بین ۵۱ نفر از مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان معاونت مذکورکه با نمونهگیری تصادفی انتخاب شده بودند، توزیع شد. از سوی دیگر، با توجه به اینکه بیشتر معیارهای چابکی، با مفاهیم زبانشناختی تعریف شده و با احتمال چندگانه و ابهام، طبقهبندی شدهاند، لذا برای ارزیابی سطح چابکی از منطق فازی استفاده کرده ایم. پس از ادغام مقادیر فازی «اهمیت» (حدّ مطلوب چابکی) و «عملکرد» (حدّ فعلی چابکی) مربوط به هر یک از معیارهای چابکی سازمان (شامل انعطافپذیری، سرعت، پاسخگویی و شایستگی)، سطح چابکی هم این معیارها «متوسط» ارزیابی شد در نهایت، با به دست آمدن مقادیر قطعی هر یک از قابلیتهای فرعی چابکی، یعنی؛ ۳۵ مشخصهای که در پرسشنامه مطرحشده بودند، این مقادیر، رتبهبندی شده و شاخصهایی که حدّی پایینتر از سطح آستان چابکی را به خود اختصاص داده اند، شناسایی و بهعنوان مانع اصلی بهبود چابکی در این پژوهش معرفی شدهاند، نهایتاً راهکارهایی نیز برای ارتقای سطح این شاخصها در انتهای پژوهش ارائه شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.