طراحی و تحلیل حساسیت شبکه حملونقل بندر خشک با استفاده از مکانیابی هاب
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی و تحلیل حساسیت شبکه حملونقل بندر خشک با استفاده از مکانیابی هاب دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی و تحلیل حساسیت شبکه حملونقل بندر خشک با استفاده از مکانیابی هاب کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تحلیل حساسیت شبکه حملونقل بندر خشک با استفاده از مکانیابی هاب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی و تحلیل حساسیت شبکه حملونقل بندر خشک با استفاده از مکانیابی هاب :
تعداد صفحات : ۱۰
با افزایش روزافزون جمعیت و درنتیجه افزایش تقاضای حملونقل کالا، طراحی مناسب شبکههای حملونقل کالا بیشازپیش حائز اهمیت است. با توجه به این موضوع، استفاده از هاب در شبکه حملونقل با ارسال غیرمستقیم بین نقاط مبدأ و مقصد باعث کاهش قابل توجه هزینهها و تعداد مسیرهای ارتباطی میگردد. در راستای تبدیلشدن کشور به هاب تجاری، توسعه هاب های لجستیکی ازجمله بنادر خشک با رویکرد بینالمللی میتواند مثمر ثمر باشد. یکی از ویژگیهای اصلی هاب اتصال غیرمستقیم نقاط از مبدأ به مقصد است که این موضوع گاهی باعث افزایش زمان حمل کالا میشود که در پی آن گاهی موجب فساد کالاها خواهد شد. در این پژوهش، با طراحی شبکه حملونقل به مکانیابی بنادرخشک پرداخته شده است که با امکان برقراری اتصال مستقیم از مبدأ به مقصد باعث انعطافپذیری در مدل مکانیابی هاب شده است. مدل ریاضی ارائهشده با استفاده از سیپلکس در گمز حل شده است. سپس با تحلیل حساسیت صورت گرفته درزمینه تعداد بنادرخشک، بر لزوم ایجاد بنادرخشک به جهت کاهش هزینههای حملونقل، تأکید شد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.