مقایسه واکنش هواداران تیم‌های خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی (مطالعه موردی: باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه واکنش هواداران تیم‌های خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی (مطالعه موردی: باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه واکنش هواداران تیم‌های خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی (مطالعه موردی: باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه واکنش هواداران تیم‌های خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی (مطالعه موردی: باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه واکنش هواداران تیم‌های خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی (مطالعه موردی: باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان) :

تعداد صفحات : ۱۶

هدف ­از­ تحقیق حاضر مقایس­ واکنش هواداران تیم خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی در دو تیم فوتبال سپاهان­ و ذوب­آهن­ اصفهان بود. روش تحقیق توصیفی و روش اجرا پیمایشی بود. جامع آماری تحقیق کلی هواداران تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در فصل سیزدهم لیگ برتر بودند و حجم نمونه با روش نمونه‌گیری طبقه‌ای تصادفی ۳۶۷ نفر انتخاب شد. ابزار اندازه‌گیری پرسشنام محقق‌ساخته بود که روایی محتوایی آن را هشت تن از استادان مدیریت ورزشی تأیید کردند و پایایی پرسشنامه‌ها از طریق آلفای کرونباخ برای حامی مالی تیم سپاهان و ذوب‌آهن به‌ترتیب ۸۳/0r= و ۸۶/۰ r= به‌دست آمد و پایایی پرسشنامه­ها تأیید شد. برای توصیف داده­ها از آمار توصیفی و برای بررسی فرضیه‌ها در سطح ۰۵/۰ از آزمون‌های یومن ویتنی و همبستگی اسپیرمن استفاده شد. نتایج نشان داد حمایت حامیان مالی از فوتبال ­در هواداران تیم خودی و تیم رقیب تفاوت معناداری دارد (۰۰۰۱/۰)، همچنین بین تصویر عمومی حامیان مالی دو تیم و علاقه‌مندی به حامی و تبلیغات توصیه­ای در هواداران سپاهان و ذوب‌آهن ارتباط مثبت و معنا‌داری مشاهده شد (۰۰۰۱/۰)، تنها بین تصویر عمومی حامی تیم ذوب‌آهن و تبلیغات توصیه­ای در هواداران ذوب­آهن ارتباطی مشاهده نشد (۲۳/۰). به باشگاه‌ها پیشنهاد می‌شود برای اینکه شرکت‌های حامی به هدف خود از حمایت برسند، با هماهنگی با هم تصویر مطلوب و مثبتی از حامی در هواداران دو تیم ایجاد کنند تا شرکت‌ها به مزیت رقابتی دست یابند و در نتیجه­ میزان حمایت آنها از فوتبال بیشتر شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.