مقایسه واکنش هواداران تیمهای خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی (مطالعه موردی: باشگاه سپاهان و ذوبآهن اصفهان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه واکنش هواداران تیمهای خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی (مطالعه موردی: باشگاه سپاهان و ذوبآهن اصفهان) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه واکنش هواداران تیمهای خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی (مطالعه موردی: باشگاه سپاهان و ذوبآهن اصفهان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه واکنش هواداران تیمهای خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی (مطالعه موردی: باشگاه سپاهان و ذوبآهن اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه واکنش هواداران تیمهای خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی (مطالعه موردی: باشگاه سپاهان و ذوبآهن اصفهان) :
تعداد صفحات : ۱۶
هدف از تحقیق حاضر مقایس واکنش هواداران تیم خودی و رقیب نسبت به حامیان مالی در دو تیم فوتبال سپاهان و ذوبآهن اصفهان بود. روش تحقیق توصیفی و روش اجرا پیمایشی بود. جامع آماری تحقیق کلی هواداران تیمهای سپاهان و ذوبآهن در فصل سیزدهم لیگ برتر بودند و حجم نمونه با روش نمونهگیری طبقهای تصادفی ۳۶۷ نفر انتخاب شد. ابزار اندازهگیری پرسشنام محققساخته بود که روایی محتوایی آن را هشت تن از استادان مدیریت ورزشی تأیید کردند و پایایی پرسشنامهها از طریق آلفای کرونباخ برای حامی مالی تیم سپاهان و ذوبآهن بهترتیب ۸۳/0r= و ۸۶/۰ r= بهدست آمد و پایایی پرسشنامهها تأیید شد. برای توصیف دادهها از آمار توصیفی و برای بررسی فرضیهها در سطح ۰۵/۰ از آزمونهای یومن ویتنی و همبستگی اسپیرمن استفاده شد. نتایج نشان داد حمایت حامیان مالی از فوتبال در هواداران تیم خودی و تیم رقیب تفاوت معناداری دارد (۰۰۰۱/۰)، همچنین بین تصویر عمومی حامیان مالی دو تیم و علاقهمندی به حامی و تبلیغات توصیهای در هواداران سپاهان و ذوبآهن ارتباط مثبت و معناداری مشاهده شد (۰۰۰۱/۰)، تنها بین تصویر عمومی حامی تیم ذوبآهن و تبلیغات توصیهای در هواداران ذوبآهن ارتباطی مشاهده نشد (۲۳/۰). به باشگاهها پیشنهاد میشود برای اینکه شرکتهای حامی به هدف خود از حمایت برسند، با هماهنگی با هم تصویر مطلوب و مثبتی از حامی در هواداران دو تیم ایجاد کنند تا شرکتها به مزیت رقابتی دست یابند و در نتیجه میزان حمایت آنها از فوتبال بیشتر شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.