ارزیابی عملکرد ترافیکی تغییرخط وسایل نقلیه قبل و پس از گردش به راست در تقاطعهای چراغدار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی عملکرد ترافیکی تغییرخط وسایل نقلیه قبل و پس از گردش به راست در تقاطعهای چراغدار دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی عملکرد ترافیکی تغییرخط وسایل نقلیه قبل و پس از گردش به راست در تقاطعهای چراغدار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عملکرد ترافیکی تغییرخط وسایل نقلیه قبل و پس از گردش به راست در تقاطعهای چراغدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی عملکرد ترافیکی تغییرخط وسایل نقلیه قبل و پس از گردش به راست در تقاطعهای چراغدار :
تعداد صفحات : ۲۰
عملکردهای ترافیکی در بخشهای متراکم جادهها بسیار پیچیده هستند و یک تحلیل جامع از فعل و انفعالات بین وسایل نقلیه جهت درک رویدادها در گلوگاههای ترافیکی و توصیه راهحلهایی برای آن ضروری است. این مسئله، توسعه تئوریهای ترافیکی برای توضیح رفتار راننده در سطح خردنگر را نیاز دارد که یکی از عناصر اصلی آن، رفتار تغییرخط است. در این تحقیق، اثرات عملکردی تغییرخط وسایل نقلیه قبل از گردش به راست جهت خروج از تقاطع و پس از گردش به راست جهت ادغام به مسیر بعدی، در درصدهای مختلف حجم ترافیکی گردش به راست در مجاورت سه تقاطع چراغدار “فلزی-ملت، سیمین و شیخ صدوق” در شهر اصفهان با استفاده از نرمافزار ایمسان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. ابتدا در ساعت اوج از شرایط میدانی سه تقاطع مذکور فیلمبرداری صورت گرفت. سپس با انجام بازدید میدانی و همچنین مشاهده فیلمهای برداشت شده، مشخصات هندسی و ترافیکی تقاطعها استخراج و با اطلاعات دریافتی از شهرداری اصفهان تکمیل شد. در ادامه دو پارامتر اصلی مدل تغییرخط ایمسان شامل فاصله تا ناحیه ۱ و فاصله تا ناحیه ۲، با مقادیر پیشنهادی برآورد شدند. در نهایت برای بهینهسازی چراغ ترافیکی سه تقاطع تحت سناریوهای مختلف از نرمافزار سینکرو استفاده شد و حاصل بهینهسازی سیکل آن تقاطعها جهت شبیهسازی وارد نرمافزار ایمسان شد. نتایج شبیهسازی تقاطعها در نرمافزار ایمسان نشان داد استفاده از مقادیر پیشنهادی به جای مقادیر پیشفرض نرمافزار برای فاصله تا ناحیه ۱ و ۲، شاخص عملکردی زمان سفر را در سه تقاطع فلزی-ملت، سیمین و شیخ صدوق به ترتیب (۱+) تا (۹-)، (۰) تا (۱۵-)، و (۰) تا (۵-) درصد تغییر میدهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.