تحلیل عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر توانمندی زنان روستایی دریافت‌کننده اعتبارات خرد (مورد مطالعه استان‌های کرمانشاه و همدان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر توانمندی زنان روستایی دریافت‌کننده اعتبارات خرد (مورد مطالعه استان‌های کرمانشاه و همدان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر توانمندی زنان روستایی دریافت‌کننده اعتبارات خرد (مورد مطالعه استان‌های کرمانشاه و همدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر توانمندی زنان روستایی دریافت‌کننده اعتبارات خرد (مورد مطالعه استان‌های کرمانشاه و همدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر توانمندی زنان روستایی دریافت‌کننده اعتبارات خرد (مورد مطالعه استان‌های کرمانشاه و همدان) :

تعداد صفحات : ۲۰

هدف اصلی این پژوهش، شناسایی و تبیین مجموعه عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر توانمندی زنان روستایی دریافت‌کننده اعتبارات مالی خرد در استان‌های کرمانشاه و همدان بود. این پژوهش نوعی تحقیق کمی و در عین حال توصیفی- همبستگی است که با بهره‌گیری از شیوه پیمایش انجام شده است.جامعه آماری تحقیق را تمامی زنان روستایی دریافت‌کننده تسهیلات صندوق های اعتبارات خرد در شهرستان‌های همدان و کرمانشاه (۱۴۱ نفر) تشکیل دادند که با توجه به محدود بودن تعداد آن‌ها، به روش تمام‌شماری مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار اصلی مورد استفاده برای گردآوری اطلاعات مورد نیاز تحقیق، پرسشنامه‌ای محقق ساخت بود که رواییآنتوسط تعدادیاز کارشناسان امور زنان جهاد کشاورزی و جمعی از متخصصان حوزه مطالعات ترویج و آموزش کشاورزی و توسعه روستایی بررسی و پایاییآننیز بامحاسبهضریبآلفایکرونباخ تعیین شد که برای تمامی بخش‌های پرسشنامه، مقدار ضریب آلفا بالاتر از ۰/۸ به دست آمد. بر مبنای نتایج تحقیق، بین متغیرهای درک کفایت میزان اعتبارات دریافتی، تعداد اشتغال ایجاد شده، میزان درآمد حاصل از شغل و شرکت در دوره‌های مهارت‌آموزی با متغیر توانمندی زنان روستایی رابطه مثبت و معناداری وجود داشت؛ که در بین متغیرهای مورد نظر، گذراندن دوره‌های مهارت‌آموزی یکی از مهم‌ترین متغیرهای پیش‌بینی کننده توانمندی زنان روستایی دریافت‌کننده اعتبارات خرد بود. متغیرهای مذکور توانستند ۲۸/۲ درصد از واریانس متغیر وابسته توانمندی زنان روستایی را پیش‌بینی کنند. در این تحقیق بر مبنای ضرایب همبستگی بین متغیرها، توصیه‌هایی برای بهبود زمینه‌های تقویت کننده توانمندی زنان روستایی ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.