بررسی مدل ساختاری رعایت اخلاق کارکنان مجموعههای ورزشی شهرداری کرج بر سه بعد رفتاری قبل، حین و بعد از استفاده مشتریان: نقش میانجی نگرش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مدل ساختاری رعایت اخلاق کارکنان مجموعههای ورزشی شهرداری کرج بر سه بعد رفتاری قبل، حین و بعد از استفاده مشتریان: نقش میانجی نگرش دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مدل ساختاری رعایت اخلاق کارکنان مجموعههای ورزشی شهرداری کرج بر سه بعد رفتاری قبل، حین و بعد از استفاده مشتریان: نقش میانجی نگرش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدل ساختاری رعایت اخلاق کارکنان مجموعههای ورزشی شهرداری کرج بر سه بعد رفتاری قبل، حین و بعد از استفاده مشتریان: نقش میانجی نگرش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مدل ساختاری رعایت اخلاق کارکنان مجموعههای ورزشی شهرداری کرج بر سه بعد رفتاری قبل، حین و بعد از استفاده مشتریان: نقش میانجی نگرش :
تعداد صفحات : ۲۲
امروزه در تجزیه و تحلیل سازمانها، پرداختن به اخلاق و ارزشهای اخلاقی یکی از الزامات است. هدف این پژوهش بررسی مدل ساختاری رعایت اخلاق کارکنان مجموعههای ورزشی شهرداری کرج بر سه بعد رفتاری قبل، حین و بعد از استفاده مشتریان با نقش میانجی نگرش بود. روش شناسی پژوهش حاضر از منظر هدف کاربردی، از حیث نحوهی گردآوری اطلاعات میدانی و از نوع همبستگی است که به طور مشخص مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار آموس است. جامعه آماری تحقیق نیز مشتریان مجموعههای ورزشی شهرداری کرج بود و نمونه آماری به صورت در دسترس انتخاب شد. پس از آن تعداد ۳۹۰ پرسشنامه توزیع گردید که تعداد ۳۸۴ مورد برای انجام تجزیه و تحلیل آماری مناسب بودند. ابزار پژوهش پرسشنامههای رعایت اخلاق، نگرش مشتریان و پرسشنامه رفتار مصرفی بود که روایی صوری و محتوایی هر یک از پرسشنامهها به تأیید ۸ نفر از اساتید دانشگاهی رسید. یافتههای پژوهش نشان داد که رعایت اخلاق کارکنان مجموعههای ورزشی بر نگرش مشتریان و سپس روی هر سه بعد رفتارهای مصرفی قبل، حین و بعد از استفاده مشتریان تأثیرگذار است. در نتیجه میتوان گفت که رعایت اخلاق و اصول آن از عوامل مؤثر بر نگرش مشتریان و رفتار مصرفی قبل، حین و بعد از استفاده ورزشکاران بخصوص در محیطها و مجموعههای ورزشی میباشد و به فعالان این حوزه در رسیدن به اهداف مدیریتی، ورزشی و اقتصادی کمک فراوانی خواهد کرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.