ارزیـابی توانمندی های بوم گردی شهرستان ملایر با تاکید بر روستای هدف گردشگری مانیزان با استفاده از مدل SWOT


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیـابی توانمندی های بوم گردی شهرستان ملایر با تاکید بر روستای هدف گردشگری مانیزان با استفاده از مدل SWOT دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیـابی توانمندی های بوم گردی شهرستان ملایر با تاکید بر روستای هدف گردشگری مانیزان با استفاده از مدل SWOT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیـابی توانمندی های بوم گردی شهرستان ملایر با تاکید بر روستای هدف گردشگری مانیزان با استفاده از مدل SWOT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیـابی توانمندی های بوم گردی شهرستان ملایر با تاکید بر روستای هدف گردشگری مانیزان با استفاده از مدل SWOT :

تعداد صفحات : ۲۴

هدف از انجام پژوهش شناسایی نقاط قوت و ضعف بوم گردی ، بررسی وضعیت اقامتگاههای بوم گردی و تعیین مناطق بومی گردی در شهرستان ملایر می باشد. پژوهش کاربردی و از نظر ماهیت و روش کار، پژوهش توصیفی – تحلیلی خواهد بود. استفاده از اسناد، مدارک و گزارش ها و بخشی دیگر از طریق تحلیل سوات و بررسی نقات قوت و ضعف آن جمع آوری گردیده است. برای تجزیه و تحلیل در بستر مطالعات میدانی از تکنیکswot استفاده می شود. تهیه و تدوین قوانین و استانداردهای مناسب با صنعت بوم‌گردی، ارائه آموزش‌ های لازم به فعالان بوم‌گردی، حمایت از سرمایه ‌گذاران برای ورود به این حوزه و نظارت دقیق بر فعالیت اقامتگاه ‌های بوم‌گردی است که حضور مسئولان ذیربط را می‌طلبد. توسعه اقتصاد محلی و حضور فعال بخش خصوصی در صنعت گردشگری از جمله فرصت‌ هایی که صنعت بوم‌گردی می‌تواند پیش-روی توسعه پایدار کشور در صنعت گردشگری قرار دهد. همچنین سیاستهای اکوتوریسم در راستای توجه به حفاظت محیط زیست که میراث مشترک نسلهای امروز و فرداست، باید در عرصه های کلان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با نگرش سیستمی و بطور یکپارچه و هماهنگ لحاظ شود و زمینه سازی و تشویق مردم به مشارکت در جهت ایجاد اکوموزه وتوسعهی زیر ساخت ها، تجهیزات و تسهیت مختلف گردشگری و کسب درآمد از این طریق – ضمن بازنگری به نوع و نحوه‌ی بهره گیری از مشارکت های مردمی در توسعه و تهیه و اجرای طرح ها و تجهیز مناطق روستایی مورد مطالعه را میتوان باعث بهبود بوم گردی اشاره نمود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.