تأثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانشآموزان پایه اول دوره ابتدایی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تأثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانشآموزان پایه اول دوره ابتدایی) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تأثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانشآموزان پایه اول دوره ابتدایی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانشآموزان پایه اول دوره ابتدایی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تأثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانشآموزان پایه اول دوره ابتدایی) :
تعداد صفحات : ۲۹
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری دانشآموزان پایه اول دوره ابتدایی در درس علوم انجام گرفت. پژوهش از نوع کاربردی است و به روش کمّی به صورت آزمایشی با طرح پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترل انجام گرفت. جامعهآماری پژوهش شامل همهدانشآموزان پسر پایه اول دبستان منطقه ارژن در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ بود. که دو مدرسه به روش نمونهگیری تصادفی انتخاب شدند و دانشآموزان پایه اول یک مدرسه بهعنوان گروه آزمایش و دانشآموزان پایه اول مدرسه دیگر به عنوان گروه کنترل انتخاب شدند. طول مدت پژوهش دوماه بود. آموزش با بهکارگیری برنامهآموزش «فلسفه برای کودکان»از طریق اجتماع پژوهشی با بهکارگیری مجموعه داستانهای فکری «چگونه توانایی فلسفی کودکان را پرورش دهیم؟» انجام گرفت. ابزار پژوهش، آزمون سنجش توانایی پرسشگری بود. نتایج نشان داد برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری دانشآموزان در درس علوم تأثیر مثبت داشته و بین سطوح پرسشهای گروه آزمایش در پیشآزمون و پسآزمون براساس حیطهشناختی بلوم تفاوت معناداری وجود دارد و سطح پرسشهای دانشآموزان از سطح دانش در پیشآزمون به سطح تجزیه و تحلیل و ارزشیابی در پسآزمون ارتقا یافته بود. بر این اساس، پیشنهاد میشود برنامهآموزش فلسفه برای کودکان بهعنوان روش تدریس برای افزایش مهارت پرسشگری، در درس علوم بهکار گرفته شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.