شناسایی و تحلیل مؤلفه ‏های بازدارنده توسعه زنجیره تأمین محصول سیب ‏زمینی در استان همدان از دیدگاه تولیدکنندگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و تحلیل مؤلفه ‏های بازدارنده توسعه زنجیره تأمین محصول سیب ‏زمینی در استان همدان از دیدگاه تولیدکنندگان دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و تحلیل مؤلفه ‏های بازدارنده توسعه زنجیره تأمین محصول سیب ‏زمینی در استان همدان از دیدگاه تولیدکنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و تحلیل مؤلفه ‏های بازدارنده توسعه زنجیره تأمین محصول سیب ‏زمینی در استان همدان از دیدگاه تولیدکنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و تحلیل مؤلفه ‏های بازدارنده توسعه زنجیره تأمین محصول سیب ‏زمینی در استان همدان از دیدگاه تولیدکنندگان :

تعداد صفحات : ۲۸

زنجیره تأمین محصولات کشاورزی نقش مهمی ‏در شکل ‏گیری و انسجام کسب ‏وکارها و فعالیت‏های اقتصادی بخش کشاورزی و امنیت غذایی ایفا می‏کند. محصول سیب ‏زمینی در استان همدان، با وجود کسب مقام اول تولید در کشور، با چالش‏های مختلف مواجه است که کارکرد زنجیره این محصول را کند می سازد. از این‏رو، هدف تحقیق حاضر شناسایی و تحلیل مؤلفه ‏های بازدارنده توسعه زنجیره تأمین محصول سیب ‏زمینی استان همدان بود. با توجه به جامعه آماری تحقیق (واحدهای تولیدکننده سیب‏ زمینی‏ (6120=N))، نمونه ‏ای به تعداد ۲۴۶ نفر در منطقه مورد مطالعه انتخاب شد. برای گردآوری داده ‏ها و اطلاعات مورد نیاز، از پرسشنامه و برای تحلیل داده ‏ها، علاوه بر آماره ‏های توصیفی، از روش تحلیل عاملی استفاده شد. نتایج نشان داد که شش عامل فنی- زیرساختی، اجتماعی و خدماتی، سیاست‏گذاری، اقتصادی، آموزشی و ترویجی، و زیست ‏محیطی، در مجموع، ۶۰/۳۸ درصد از واریانس کل عوامل بازدارنده را تبیین می ‏کنند؛ همچنین، نقش عامل فنی– زیرساختی در توسعه زنجیره تأمین سی ‏زمینی مهم تر از دیگر عوامل است. بنابراین، برنامه ‏ریزی و سرمایه ‏گذاری در به ‏روز کردن فناوری ‏های مورد استفاده در حلقه ‏های زنجیره تأمین و همچنین، توسعه مکانیزاسیون در مراحل مختلف تولید، نگهداری، تبدیل و فرآوری، حمل ‏ونقل و توزیع می ‏تواند آهنگ توسعه زنجیره تأمین را تسریع کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.