تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی مرکبات در استان فارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی مرکبات در استان فارس دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی مرکبات در استان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی مرکبات در استان فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی مرکبات در استان فارس :

تعداد صفحات : ۴۰

در این مطالعه، با استفاده از اطلاعات به‏دست آمده از طریق تکمیل پرسش‏نامه و مصاحبه حضوری با گروهی از تولیدکنندگان مرکبات (پرتقال، نارنگی و لیموشیرین) درشهرستان‌های جهرم و داراب (استان فارس) و همچنین گروهی از خرده‌فروشان، عمده‌فروشان و میدان‌داران، مفاهیم و کلیات بازاریابی بررسی شد. مهم‏ترین خدمات بازاریابی شامل بسته‏بندی اولیه و حمل و نقل است. در دو مسیر بازاریابی برای پرتقال، سهم تولیدکننده از قیمت پرداختی مصرف‌کننده کمتر از یک سوم به دست آمد. این رقم برای نارنگی ۲۰-۳۰ درصـد و بـرای لیمـوشیـرین نیز ۴۳ درصد بـرآورد شـد. همچنیـن مشـخص گردیـد قیمت خرده‏فروشی در مقایسه با سایر عوامل در ایجاد حاشیه بازاریابی نقش بیشتری دارد.
طبقه بندی JEL : M31، Q13

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.