تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی مرکبات در استان فارس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی مرکبات در استان فارس دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی مرکبات در استان فارس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی مرکبات در استان فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل اقتصادی مسائل بازاریابی مرکبات در استان فارس :
تعداد صفحات : ۴۰
در این مطالعه، با استفاده از اطلاعات بهدست آمده از طریق تکمیل پرسشنامه و مصاحبه حضوری با گروهی از تولیدکنندگان مرکبات (پرتقال، نارنگی و لیموشیرین) درشهرستانهای جهرم و داراب (استان فارس) و همچنین گروهی از خردهفروشان، عمدهفروشان و میدانداران، مفاهیم و کلیات بازاریابی بررسی شد. مهمترین خدمات بازاریابی شامل بستهبندی اولیه و حمل و نقل است. در دو مسیر بازاریابی برای پرتقال، سهم تولیدکننده از قیمت پرداختی مصرفکننده کمتر از یک سوم به دست آمد. این رقم برای نارنگی ۲۰-۳۰ درصـد و بـرای لیمـوشیـرین نیز ۴۳ درصد بـرآورد شـد. همچنیـن مشـخص گردیـد قیمت خردهفروشی در مقایسه با سایر عوامل در ایجاد حاشیه بازاریابی نقش بیشتری دارد.
طبقه بندی JEL : M31، Q13
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.