سهم نسبی اشتیاق شغلی براساس اخلاق کاری و سرمایه روان‌شناختی (مطالعه موردی: کارکنان اداره ورزش و جوانان اردبیل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سهم نسبی اشتیاق شغلی براساس اخلاق کاری و سرمایه روان‌شناختی (مطالعه موردی: کارکنان اداره ورزش و جوانان اردبیل) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سهم نسبی اشتیاق شغلی براساس اخلاق کاری و سرمایه روان‌شناختی (مطالعه موردی: کارکنان اداره ورزش و جوانان اردبیل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سهم نسبی اشتیاق شغلی براساس اخلاق کاری و سرمایه روان‌شناختی (مطالعه موردی: کارکنان اداره ورزش و جوانان اردبیل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سهم نسبی اشتیاق شغلی براساس اخلاق کاری و سرمایه روان‌شناختی (مطالعه موردی: کارکنان اداره ورزش و جوانان اردبیل) :

تعداد صفحات : ۱۴

اشتیاق شغلی، حالتی پایدار و مثبت ذهنی است که پیامدهای مثبتی برای سازمان دارد و نقط مقابل نگرش‌های منفی در سازمان است؛ از این رو، در راستای شناسایی عوامل مؤثر بر اشتیاق شغلی، پژوهش حاضر با هدف پیش‏بینی سهم نسبی اشتیاق شغلی براساس اخلاق کاری و سرمای روان‌شناختی انجام گرفت. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامع آماری پژوهش را کلّی کارکنان ادار ورزش و جوانان شهر اردبیل در سال ۱۳۹۶-۱۳۹۵ تشکیل می‏دادند که به روش نمونه‏گیری کل‌شمار هم کارکنان(۸۰ نفر)، به‌عنوان نمونه انتخاب شدند. از پرسشنام اشتیاق شغلی، پرسشنام اخلاق کاری و پرسشنام سرمای روان‌شناختی برای جمع‏آوری داده‏ها استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده‏ها از آزمون‏های ضریبِ همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون استفاده شده است. یافته‏ها نشان داد که بین اخلاق کاری و سرمای روان‌شناختی با اشتیاق شغلی کارکنان رابط مثبت معناداری وجود دارد. همچنین، نتایج تحلیل رگرسیون آشکار کرد که تقریباً ۳۶ درصد از کلِّ اشتیاق شغلی کارکنان، براساس اخلاق کاری و سرمای روان‎شناختی قابل پیش‏بینی است که متغیرِ سرمای روان‎شناختی سهم بیشتری در پیش‏بینی داشت. بنابراین، می‏توان نتیجه گرفت که اخلاق کاری و سرمای روان‌شناختی از متغیرهای مهم و مرتبط با اشتیاق شغلی ‏هستند و پیشنهاد می‌شود تا مدیران سازمان با فراهم‌کردنِ جوِّ اخلاقی در سازمان و آموزش سرمای روان‌شناختی به کارکنان، میزانِ اشتیاق شغلی آنان را افزایش دهند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.