شناسایی و اولویت بندی الزامات رضایتمندی گردشگران شهری از اقامتگاههای گردشگری با استفاده از مدل کانو-سروکوال (نمونه: هتلهای سه ستاره شهر شیراز)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و اولویت بندی الزامات رضایتمندی گردشگران شهری از اقامتگاههای گردشگری با استفاده از مدل کانو-سروکوال (نمونه: هتلهای سه ستاره شهر شیراز) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و اولویت بندی الزامات رضایتمندی گردشگران شهری از اقامتگاههای گردشگری با استفاده از مدل کانو-سروکوال (نمونه: هتلهای سه ستاره شهر شیراز) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی الزامات رضایتمندی گردشگران شهری از اقامتگاههای گردشگری با استفاده از مدل کانو-سروکوال (نمونه: هتلهای سه ستاره شهر شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی الزامات رضایتمندی گردشگران شهری از اقامتگاههای گردشگری با استفاده از مدل کانو-سروکوال (نمونه: هتلهای سه ستاره شهر شیراز) :
تعداد صفحات : ۲۱
رضایتمندی گردشگران شامل کلی تجاربی است که نسبت به مقصدی خاص در مدت اقامت به دست میآورند و این احساسات و طرز تلقیهای مرتبط با ارائ خدمات و قیمت آنهاست. از نماگرهای مهم در ارزیابی توسع گردشگری، رشد ظرفیت تأسیسات اقامتی و کیفیت آنها با رشد گردشگری، اعم از داخلی و بینالمللی، نسبت مستقیم دارد. در همین زمینه، هدف از انجام این پژوهش، ارزیابی میزان شکاف کیفیت خدمات ارائه شده در هتلها و مراکز اقامتی سه ستاره شیراز با استفاده از تفاوت بین ادراکات و انتظارات گردشگران از خدمات و همچنین اولویتبندی و تقسیم بندی آنها بر اساس عناصر اساسی انگیزشی و عملکردی میباشد. بدین منظور ۲۰۰ نفر از گردشگرانی که هتلهای سه ستاره شهر شیراز را برای اقامت انتخاب کرده بودند به صورت تصادفی ساده انتخاب و پرسشنامه میان آنها توزیع و تکمیل گردید. روش پژوهش توصیفی-تحلیلی و نوع آن کاربردی-توسعهای و شیوه گردآوری اطلاعات به دو صورت اسنادی و پیمایشی انجام گرفته است. نتایج پژوهش نشان میدهد از میان ۲۷ خدمات ارائه شده در هتلها ۱۳ خدمت میان ادراکات گردشگران و میزان خدمات ارائه شده فاصله دارد. همچنین نتایج حاصل از مدل کانو نشان میدهد که وجود دوربین های مدار بسته ی مرئی و نامرئی به منظور حفظ امنیت بیشتر میهمانان در هتل با ضریب رضایت ۸۴۰/۰ مهم ترین الزم اساسی، وجود انواع اتاق و انواع سوئیت جذاب و آرام با امکانات مطلوب و مناسب(سیستم گرمایشی و سرمایشی) با ضریب رضایت ۹۶۵/۰مهم ترین الزام عملکردی و وجود تخت تشک و متکای راحت و تمیز با ضریب رضایت۸۰۰/۰ مهم ترین الزام انگیزشی می باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.