نقد جامعه‏ شناختی شخصیت‌های رمان و کوه‌ها طنین انداختند (براساس رویکرد ادبیّات تطبیقی و مطالعات میان‌رشته‌ای)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقد جامعه‏ شناختی شخصیت‌های رمان و کوه‌ها طنین انداختند (براساس رویکرد ادبیّات تطبیقی و مطالعات میان‌رشته‌ای) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقد جامعه‏ شناختی شخصیت‌های رمان و کوه‌ها طنین انداختند (براساس رویکرد ادبیّات تطبیقی و مطالعات میان‌رشته‌ای)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقد جامعه‏ شناختی شخصیت‌های رمان و کوه‌ها طنین انداختند (براساس رویکرد ادبیّات تطبیقی و مطالعات میان‌رشته‌ای)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقد جامعه‏ شناختی شخصیت‌های رمان و کوه‌ها طنین انداختند (براساس رویکرد ادبیّات تطبیقی و مطالعات میان‌رشته‌ای) :

تعداد صفحات : ۱۸

یکی از گونه­های مطالعاتی میان­رشته­ای در ادبیّات تطبیقی، بررسی رابطه ادبیّات با جامعه­شناسی است. در چنین رویکردی با بهره‌گیری از یافته‌های ادبی با تأکید بر رمان و جامعه­شناختی با تأکید بر جامعه افغانستان، تحلیلی ژرف­تر و گسترده­تر از یک اثر ادبی به­دست­می­آید. خالد حسینی نویسنده افغانی- آمریکایی تبار در رمان وکوه­ها طنین انداختند در جست­وجوی بازتاب طنین مردم و صدای جامعه افغان است. این پژوهش بر آن است تا بازتاب وقایع اجتماعی- سیاسی افغانستان را در رمان و کوه­ها طنین انداختند مورد بررسی و تحلیل قراردهد و درحقیقت به بررسی و تفسیر جامعه­شناسی رمان مذکور بپردازد. یافته­های این پژوهش، بیانگر این است که هر یک از عناصر داستانی این رمان؛ به­ویژه شخصیت­های آن: پری، عبدالله، صبور، بابا ایّوب، نبی، نیلا و… هر یک نمادی از رنج­ها و چالش­های فرهنگی- اجتماعی و سیاسی جامعه افغانستان هستند. از جمل این رنج­ها و دشواری­ها همچون: خشونت، جهل، تعصّب، جنگ، حضور طالبان و اوضاع نابسامان زنان افغانی، درگیری­های قومی- مذهبی و… است که در این رمان بازتاب یافته­اند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.