استفاده از استراتژی‌های اولویت بندی داجسون، کمنی و کوهلر در ادغام نتایج حاصل از روش‌های مختلف ارزیابی اثرات زیست محیطی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از استراتژی‌های اولویت بندی داجسون، کمنی و کوهلر در ادغام نتایج حاصل از روش‌های مختلف ارزیابی اثرات زیست محیطی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از استراتژی‌های اولویت بندی داجسون، کمنی و کوهلر در ادغام نتایج حاصل از روش‌های مختلف ارزیابی اثرات زیست محیطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از استراتژی‌های اولویت بندی داجسون، کمنی و کوهلر در ادغام نتایج حاصل از روش‌های مختلف ارزیابی اثرات زیست محیطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از استراتژی‌های اولویت بندی داجسون، کمنی و کوهلر در ادغام نتایج حاصل از روش‌های مختلف ارزیابی اثرات زیست محیطی :

تعداد صفحات : ۱۰

معدن و صنایع معدنی ازجمله مواردی است که همواره یکی از منابع اصلی نگرانی‌های زیست‌محیطی برای جوامع بشری بوده است. فرآیند استخراج و فرآوری زغال‌سنگ با توجه به ماهیت آن پتانسیل بسیار بالایی در ایجاد انواع مختلف آلودگی‌های زیست‌محیطی دارد. در این پژوهش کارخانه زغال شویی البرز شرقی در ایران و تأثیرات آن بر روی محیط‌زیست با استفاده از روش‌های مختلف ارزیابی اثرات زیست‌محیطی بررسی شده است. در ابتدا فهرستی از فعالیت‌های کارخانه و اثرات زیستمحیطی ناشی از این فعالیت‌ها تهیه گردیده و در ادامه با استفاده از سه روش ماتریس فولچی اصلاح‌شده، روش تحلیل سلسله مراتبی و ماتریس سریع یا پاستاکیا اثرات زیست‌محیطی کارخانه سنجیده شده است. برآیند نظر کارشناسان نشان داد که پساب کارخانه، انتشار آلاینده ها به هوا و نشت آلاینده ها از تیلینگ به ترتیب با امتیازهای ۸، ۷.۹ و ۷.۹ مهمترین فعالیت های تأثیرگذار زیست محیطی کارخانه می باشند. تفاوت پاسخ های روش های مختلف ارزیابی اثرات زیست محیطی همواره یکی از چالش های این موضوع بوده است. در پژوهش حاضر تلاش شده است تا با استفاده از استراتژی‌های ادغام مختلف مانند بوردا، کوپلند، کمنی، کوهلر و روش‌ ابداعیDirect Ranking Strategy (DRS) ، نتایج روشهای مختلف تجمیع شود. استفاده از روش ترکیبی ارزیابی اثرات زیست‌محیطی (Coupled Environmental Impact Assessment – C-EIA) به منظور تجمیع روش های مختلف نشان داد که چهار مؤلفه «آب‌های زیرزمینی»، «چشم‌انداز منطقه»، «خاک منطقه» و «بوم‌شناسی» با حدود مقدار ۰.۱۲ به ترتیب بحرانی‌ترین مؤلفه‌های محیط‌زیستی برای این کارخانه هستند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.