تأثیر سرمایه اجتماعی (جوانان بومی قوم ترک و کرد) بر هویت ملّی با تأکید بر شاخص های هویت ملّی از نگاه امام خمینی (ره)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر سرمایه اجتماعی (جوانان بومی قوم ترک و کرد) بر هویت ملّی با تأکید بر شاخص های هویت ملّی از نگاه امام خمینی (ره) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر سرمایه اجتماعی (جوانان بومی قوم ترک و کرد) بر هویت ملّی با تأکید بر شاخص های هویت ملّی از نگاه امام خمینی (ره)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر سرمایه اجتماعی (جوانان بومی قوم ترک و کرد) بر هویت ملّی با تأکید بر شاخص های هویت ملّی از نگاه امام خمینی (ره)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر سرمایه اجتماعی (جوانان بومی قوم ترک و کرد) بر هویت ملّی با تأکید بر شاخص های هویت ملّی از نگاه امام خمینی (ره) :

تعداد صفحات : ۲۹

هویت ملی با حفظ ارزشهای بومی در آن کشور است؛ بنابراین شکل گیری یا احیای هویت ملی بومی رمز استقلال هر کشور و مانعی بر سر راه سلط قدرت های جهانی برای تجزیه طلبی در آن کشور است. امام خمینی(ره) معتقد بوده است که «هیچ ملتی نمیتواند استقلال پیدا بکند، الا این که خودش، خودش را بفهمد.» در این پژوهش هدف آن است که با تکیه بر شاخص های هویت ملی از نگاه حضرت امام راحل (ره)، تأثیر سرمایه اجتماعی جوانان بر هویت ملی سنجیده شود.
روش‌شناسی پژوهش: روش مورد استفاده در این تحقیق، روش پیمایشی(survey) بوده است. جامع آماری این تحقیق جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله شهرهای سنندج، بوکان، تبریز و خوی می باشد.
یافته‌ها:یافته ها نشان داد ۱. بین انسجام اجتماعی و هویت ملی اقوام (کرد و ترک) رابطه وجود دارد. ۲. بین اعتماد اجتماعی و هویت ملی اقوام (کرد و ترک) رابطه وجود دارد. ۳. بین مشارکت اجتماعی و هویت ملی اقوام (کرد و ترک) رابطه وجود دارد. ۴. بین سرمایه اجتماعی و هویت ملی اقوام (کرد و ترک) رابطه وجود دارد.
نتیجه‌گیری:از نگاه حضرت امام (ره) فرهنگ عنصر اصلی و کلیدی است و هویت ملی را از نگاه فرهنگی می بیند و نتایج نشان داده است که بین متغیرهای انسجام اجتماعی، اعتماد اجتماعی، مشارکت اجتماعی، سرمایه اجتماعی و هویت ملی جوانان تُرک و کُرد رابطه مستقیم و مثبت وجود دارد و با افزایش سرمای اجتماعی، احراز هویت ملی افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.