تحلیلی از ۷ سال پژوهشهای فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیلی از ۷ سال پژوهشهای فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیلی از ۷ سال پژوهشهای فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیلی از ۷ سال پژوهشهای فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیلی از ۷ سال پژوهشهای فصلنامه برنامهریزی و توسعه گردشگری با استفاده از تکنیک متنکاوی :
تعداد صفحات : ۲۰
امروزه کسبوکارها و مدیریت بازاریابی روندی به سمت داده محور شدن را میپیمایند و در این مسیر بسیاری از آنها نیازمند دادههای مفید و البته روشهای تحلیل درست دادهها هستند، متنکاوی یکی از فنون نوین تحلیل دادهها میباشد که برای تحلیل دادههای متنی به کار میرود، دادههای متنی برای سالهای طولانی به علل مختلفی چون حجم زیاد و بیارزش تلقی شدن و یا نبود ابزار مناسب برای تحلیل، بیاستفاده باقیماندهاند، درحالیکه این دادهها میتوانند اطلاعات مناسبی را از روندهای موجود ارائه دهند. در این تحقیق با هدف بررسی ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات برنامه ریزی و توسعه گردشگری از متنکاوی استفاده کردهایم و مقالات از سال ۱۳۹۱تا پایان سال ۱۳۹۷ موردبررسی قرار دادهایم. نزدیک به ۳۰مجله که مشتمل بر تعداد حدودی ۲۵۰ مقاله میشدند و تعداد ۱۰۰۰۰۰واژه که بیش از ۲۵۰۰۰۰ هزار بار تکرار داشتند مورد تحلیل قرار گرفتند و حوزههای مطالعاتی این فصلنامه در ۷ سال اخیر ارائه شده است
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.