پارامترهای تأثیرگذار در رفتار لرزه یی پل های مورب با استفاده از مدل دینامیکی ساده شده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پارامترهای تأثیرگذار در رفتار لرزه یی پل های مورب با استفاده از مدل دینامیکی ساده شده دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پارامترهای تأثیرگذار در رفتار لرزه یی پل های مورب با استفاده از مدل دینامیکی ساده شده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پارامترهای تأثیرگذار در رفتار لرزه یی پل های مورب با استفاده از مدل دینامیکی ساده شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پارامترهای تأثیرگذار در رفتار لرزه یی پل های مورب با استفاده از مدل دینامیکی ساده شده :
تعداد صفحات : ۱۶
درک رفتار پلهای مورب و پارامترهای مؤثر در مبنای آسیبپذیری آنها در حین تحریکهای لرزهیی، اهمیت بسیار دارد. شناسایی پارامترهای تأثیرگذار در آسیبپذیری لرزهیی باعث خواهد شد تا طراح پل مورب بتواند در حین طراحی از جنبههای مختلف، شناخت صحیحی از انتخاب هندسه و توزیع عوامل ایجاد سختی در پل مورب داشته باشد. در پلهای مورب با توجه به شرایط هندسی، برخی از مودهای ارتعاشی درگیر (Cupled) بوده و در شرایطی، دوران قابل توجه عرشه حول محور قائم در حین وقوع زمین لرزه مشاهده شده است. برای بررسی و به دست آوردن پارامترهای تأثیرگذار در غلبهی مودهای دورانی در پلهای مورب، در پژوهش حاضر از یک مدل سهبعدی سه درجه آزادی، که پیش از این ارائه و صحتسنجی شده، استفاده شده است. نتایج
محاسبات عددی نشان میدهد پارامترهای تأثیرگذار در غالب شدن مود دورانی عبارتاند از: نسبت سختی عرضی به سختی طولی ستونها، نسبت طول به عرض عرشه، نسبت جرم کل پل به جرم روسازه، نسبت سختی پیچشی هر ستون به حاصلضرب مقدار سختی طولی آن ستون در مجذور عرض عرشهی پل، نسبت برونمحوری ستونها از مرکز جرم به عرض عرشه، و زاویهی تورب. در ادامهی بررسیها، یک مدل اجزاء محدود از پل بلوار فوتهیل ایجاد شده و مهمترین پارامتر تأثیرگذار در رفتار لرزهیی پلهای مورد نظر، که زاویهی تورب است، بررسی شده است. نتایج به دست آمده نشان میدهند با افزایش زاویهی تورب، دوران عرشه حول محور قائم بر مرکز جرم عرشه افزایش مییابد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.