بررسی وضعیت مدیریت هنری در مدارس منطقه ۱۱ شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت مدیریت هنری در مدارس منطقه ۱۱ شهر تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت مدیریت هنری در مدارس منطقه ۱۱ شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت مدیریت هنری در مدارس منطقه ۱۱ شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت مدیریت هنری در مدارس منطقه ۱۱ شهر تهران :

تعداد صفحات : ۱۴

مقدمه و هدف پژوهش: تحقیق حاضر با هدف بررسی وضعیت موجود «مدیریت هنری» در مدارس منطقه ۱۱ شهر تهران از دیدگاه مدیران، معلمان و دانش‌آموزان است. این مقاله در صدد ارائه راهکارهای مناسب برای مدیریت هنری با رویکرد توسعه فرهنگی و هنری است. در ابتدا بر ضرورت مدیریت هنری در مدارس، با ابزارهای نوین و اثربخش مدیریتی، تأکید شده و در این رابطه مدیریت هنری به‌ عنوان کارآمدترین ابزار و مدارس به ‌عنوان نهاد حساس فرهنگی و هنری معرفی شده است. در ادامه دیدگاه‌های دانش‌آموزان، معلمان و مدیران فرهنگی در مورد فعالیت‌های هنری و مدیریت هنری تحلیل و از دیدگاه محققان آسیب‌ها و مشکلات مدیریت هنری در مدارس تشریح شده است.
روش پژوهش: روش تحقیقی که در پژوهش حاضر استفاده شده از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانش‌آموزان، مدیران و معلمان منطقه ۱۱ شهر تهران است که با استفاده از روش نمونه‌گیری خوشه تعداد ۸۰ از دانش‌آموزان و ۴۴ از معلمان و مدیران برای نمونه پژوهش انتخاب شدند. هم‌چنین ابزار گردآوری داده‌ها در پژوهش حاضر، پرسشنامه محقق ساخته است.
نتیجه‌گیری و یافته‌ها: نتایج پژوهش نشان می‌دهد که وضعیت مدیریت هنری در مدارس منطقه ۱۱ شهر تهران از حد متوسط پایین تر است و این نشانه ضعف مدیریت هنری در مدارس این منطقه به شمار می‌رود بنابراین وضعیت مدیریت هنری در بین مدارس این منطقه مطلوب نیست. بین دیدگاه دانش‌آموزان، معلمان و مدیران مدارس منطقه ۱۱ نسبت به فعالیت‌ها و مدیریت هنری از لحاظ آماری تفاوت معناداری وجود ندارد، لذا داده‌ها برای تحلیل عاملی مناسب هستند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.