بررسی رابطه تناسب شغل و شاغل و تأثیر آن بر بهبود عملکرد سازمانی (دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بجنورد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه تناسب شغل و شاغل و تأثیر آن بر بهبود عملکرد سازمانی (دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بجنورد) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه تناسب شغل و شاغل و تأثیر آن بر بهبود عملکرد سازمانی (دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بجنورد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه تناسب شغل و شاغل و تأثیر آن بر بهبود عملکرد سازمانی (دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بجنورد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه تناسب شغل و شاغل و تأثیر آن بر بهبود عملکرد سازمانی (دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بجنورد) :

تعداد صفحات : ۱۶

مقدمه و هدف پژوهش: هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه تناسب شغل شاغل و تأثیر آن بر بهبود عملکرد سازمانی می‌باشد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی‌‌واحد بجنورد به تعداد ۱۳۰ نفر بودند که به روش سرشماری کلیه کارکنان انتخاب شدند.
روش پژوهش: جهت جمع‌آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه‌ای و میدانی استفاده شده است. ابزار گردآوری داده‌ها برای متغیرهای تناسب شغل – شاغل و بهبود عملکرد کارکنان پرسشنامه‌های محقق ساخته بود که روایی محتوایی پرسشنامه‌های مذکور به تایید استاد راهنما رسید و پایایی پرسشنامه‌های مزبور به ترتیب ۸۰۳/۰ و ۸۱۶/۰ بدست آمد که نشان دهنده اعتبار و پایایی بالای پرسشنامه بود. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها از آمار توصیفی (توزیع فراوانی، رسم نمودار و محاسبه شاخص‌های تمرکز می‌انگین و میانه) و برای بررسی و تحلیل فرضیات تحقیق از روش معادلات ساختاری به کمک نرم‌افزار لیزرل نسخه ۸/۸ استفاده شده است.
یافته‌ها: نتایج مدل ساختاری نشان داد تناسب بین دانش شغلی، مهارت شغلی و توانایی شغلی کارکنان و دانش مورد نیاز برای انجام شغل بر بهبود عملکرد سازمانی در سطح کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی‌‌شهرستان بجنورد تاثیر مثبت و معنادار دارد.
نتیجه‌گیری: با افزایش میزان تناسب شغل – شاغل عملکرد کارکنان نیز بهبود می‌‌یابد. از آن جایی که انجام دادن کار در قالب شغل، شکل گرفته و متصور مـی‌شـود، لازم است ویژگی‌های یک شغل در ارتباط با ویژگی‌هـای شـاغل سـنجیده و لحـاظ شـود، بایـد شغل و مرحله‌های انجام آن را به خوبی شـناخت و بـه تجزیـه و تحلیـل شـغل توجـه کـرده، در گام بعدی شغل را طراحی کرد و افراد متناسب با هر شـغل را در پـست و شـغل لازم، بـه کار گمارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.