بررسی استقرار مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی استان مازندران در سال ۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی استقرار مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی استان مازندران در سال ۱۳۹۳ دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی استقرار مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی استان مازندران در سال ۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی استقرار مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی استان مازندران در سال ۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی استقرار مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی استان مازندران در سال ۱۳۹۳ :

تعداد صفحات : ۲۰

زمینه وهدف: هدف این پژوهش بررسی چگونگی استقرار مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی استان مازندران در سال ۱۳۹۳ بوده است و به منظور سنجش معنی‌دار بودن ارتباط بین فرهنگ سازمانی بر استقرار مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت.
مواد و روش : مطالعه حاضرتوصیفی و تحلیلی بوده، جامعه آماری تعداد ۲۰۰۰ نفر ار کارمندان  سازمان تامین اجتماعی استان مازندران می‌باشد که تعداد ۲۰۰ کارمند  طبق فرمول کوکراین و با روش نمونه‌گیری طبقه بندی شده به عنوان نمونه انتخاب شدند. سپس با جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز با استفاده از ابزار پرسشنامه در قالب روش تحقیق میدانی و نیز با استفاده از نرم‌افزار spss از آزمون آماری ضریب همبستگی پیرسون و T جهت سنجش مولفه‌های فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش استان مازندران پرداخته شده است.
یافته‌ها: با توجه به مباحث ارایه شده در این پژوهش می‌توان گفت که امروزه دانش منبع ضروری و پایدار برای مزیت رقابتی است. در عصر تحول و عدم اطمینان‌های محیطی، سازمان‌هایی موفق هستند که بطور مستمر دانش تولید کنند و آن را در سراسر سازمان‌ اشاعه داده و در فناوری‌ها، محصولات و خدمات به کار گیرند و با توجه به اینکه اساسی‌‌ترین مشخصه سازمان‌های هوشمند در قرن ۲۱، تأکید بر دانش و اطلاعات است، بنابراین بکارگیری مدیریت دانش در سازمان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و فرهنگ سازمانی به عنوان یک فاکتور مهم نقش کلیدی را در استقرار مدیریت دانش ایفا می‌کند. در واقع فرهنگ سازمانی زیربنای مدیریت دانش است.
استنتاج: نتیجه تحقیق بصورت شفاف نشان داد که بین مولفه‌های عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش با مدیریت دانش در سازمان مذکور رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد و شدت همبستگی بین دو متغیر ۹/۵۲+ درصد می‌باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.