تاثیر عوامل انگیزشی و بازدارنده در شکل گیری نگرش و قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اُکالا در بین کارکنان شرکت بهنوش ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر عوامل انگیزشی و بازدارنده در شکل گیری نگرش و قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اُکالا در بین کارکنان شرکت بهنوش ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر عوامل انگیزشی و بازدارنده در شکل گیری نگرش و قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اُکالا در بین کارکنان شرکت بهنوش ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل انگیزشی و بازدارنده در شکل گیری نگرش و قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اُکالا در بین کارکنان شرکت بهنوش ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر عوامل انگیزشی و بازدارنده در شکل گیری نگرش و قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اُکالا در بین کارکنان شرکت بهنوش ایران :
سال انتشار : ۱۳۹۹
تعداد صفحات : ۱۸
هدف: تاثیر عوامل انگیزشی و بازدارنده در شکل گیری نگرش و قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اُکالا در بین کارکنان شرکت بهنوش ایرانروش شناسی پژوهش: پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش جمع آوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی می باشد . جامعه آماری کارکنان شرکت بهنوش که مشتریان فروشگاه اینترنتی اُکالا با تعداد ۲۶۴ و حجم نمونه انتخابی ۱۵۶ نفر که اطلاعات مورد نیازازطریق پرسشنامه جمع آوری شده وبرای تجزیه وتحلیل اطلاعات وآزمون فرضیه ها ازنرم افزار SPSS24 و Smart PLS استفاده شده است. تجزیه وتحلیل یافته های حاصل از پرسشنامه در دو سطح توصیفی استنباطی انجام گرفته است و با استفاده از آزمون های مختلف آماری مدل مفهومی پژوهش مورد بررسی قرار گرفته فرضیات مربوط به آن آزمون شده است.یافته ها: تجزیه وتحلیل یافته های حاصل از پرسشنامه در دو سطح توصیفی و استنباطی انجام گرفته است و با استفاده از آزمون های مختلف آماری مدل مفهومی پژوهش مورد بررسی قرار گرفته و فرضیات مربوط تائید شد. نتیجه : نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان دادکه ارزش های فایده گرای با نقش میانجی نگرش مشتری بر تمایل به خرید آنلاین تأثیرگذار است
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.