تاثیر عوامل انگیزشی و بازدارنده در شکل گیری نگرش و قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اُکالا در بین کارکنان شرکت بهنوش ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عوامل انگیزشی و بازدارنده در شکل گیری نگرش و قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اُکالا در بین کارکنان شرکت بهنوش ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عوامل انگیزشی و بازدارنده در شکل گیری نگرش و قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اُکالا در بین کارکنان شرکت بهنوش ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل انگیزشی و بازدارنده در شکل گیری نگرش و قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اُکالا در بین کارکنان شرکت بهنوش ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عوامل انگیزشی و بازدارنده در شکل گیری نگرش و قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اُکالا در بین کارکنان شرکت بهنوش ایران :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۸

هدف: تاثیر عوامل انگیزشی و بازدارنده در شکل گیری نگرش و قصد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی اُکالا در بین کارکنان شرکت بهنوش ایرانروش شناسی پژوهش: پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش جمع آوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشی می باشد . جامعه آماری کارکنان شرکت بهنوش که مشتریان فروشگاه اینترنتی اُکالا با تعداد ۲۶۴ و حجم نمونه انتخابی ۱۵۶ نفر که اطلاعات مورد نیازازطریق پرسشنامه جمع آوری شده وبرای تجزیه وتحلیل اطلاعات وآزمون فرضیه ها ازنرم افزار SPSS24 و Smart PLS استفاده شده است. تجزیه وتحلیل یافته های حاصل از پرسشنامه در دو سطح توصیفی استنباطی انجام گرفته است و با استفاده از آزمون های مختلف آماری مدل مفهومی پژوهش مورد بررسی قرار گرفته فرضیات مربوط به آن آزمون شده است.یافته ها: تجزیه وتحلیل یافته های حاصل از پرسشنامه در دو سطح توصیفی و استنباطی انجام گرفته است و با استفاده از آزمون های مختلف آماری مدل مفهومی پژوهش مورد بررسی قرار گرفته و فرضیات مربوط تائید شد. نتیجه : نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان دادکه ارزش های فایده گرای با نقش میانجی نگرش مشتری بر تمایل به خرید آنلاین تأثیرگذار است

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.