شاخص های جداسازی از ونتیلاتور: مروری یکپارچه بر مقالات داخلی منتشرشده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شاخص های جداسازی از ونتیلاتور: مروری یکپارچه بر مقالات داخلی منتشرشده دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شاخص های جداسازی از ونتیلاتور: مروری یکپارچه بر مقالات داخلی منتشرشده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شاخص های جداسازی از ونتیلاتور: مروری یکپارچه بر مقالات داخلی منتشرشده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شاخص های جداسازی از ونتیلاتور: مروری یکپارچه بر مقالات داخلی منتشرشده :

تعداد صفحات : ۱۷

زمینه و هدف: یکی از اساسی ترین اقدامات حمایتی در بیماران بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استفاده از تهویه مکانیکی می‌باشد. طولانی شدن مدت تهویه مکانیکی می‌تواند موجب وابستگی و مشکلات و عوارض مختلفی برای بیماران شود. به همین دلیل یکی از مراحل مهم فرایند درمان بیماران تحت تهویه مکانیکی، جداسازی مطلوب و به‌موقع بیماران از دستگاه تهویه مکانیکی می باشد. مطالعه حاضر با هدف بررسی شاخص های جداسازی از ونتیلاتور به صورت مروری یکپارچه و سیستماتیک انجام شد.
مواد و روش ها: در این مطالعه جستجوی مقالات با استفاده از کلیدواژه های فارسی جداسازی، وینینگ و جداسازی از ونتیلاتور و کلیدواژه های انگلیسی معادل آن ها، weaning  و ventilator weaning در پایگاه های اطلاعاتی داخلی و خارجی SID، Magiran, Iran Medex, web of science، Science Direct، PubMed،Google Scholar و Scopus بدون محدودیت زمانی انجام شد. در نهایت ۱۵ مقاله وارد مطالعه شدند.
یافته ها: مرور ۱۵ مقاله مرتبط نشان داد که شاخص های متعددی از جمله RSBI، IWI، P0.1، NIF و CROP جهت پیش‌بینی زمان مناسب جداسازی وجود دارد و مزایا و معایب هر یک از شاخص‌های جداسازی به‌صورت پراکنده در مطالعات مختلف گزارش‌شده است.
نتیجه گیری: با توجه به نتایج مطالعه می توان دریافت یک شاخص واحد و مورد توافق همگان به‌منظور جداسازی بهینه بیماران از تهویه مکانیکی وجود ندارد، لذا جمع‌بندی یافته های موجود در رابطه با تعیین شاخص های دقیق و موثر جهت جداسازی موفق بیماران تحت تهویه مکانیکی ضروری به نظر می رسد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.