مروری بر مراقبت های پرستاری بیماران تحت پایش همودینامیکی غیرتهاجمی و تهاجمی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر مراقبت های پرستاری بیماران تحت پایش همودینامیکی غیرتهاجمی و تهاجمی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر مراقبت های پرستاری بیماران تحت پایش همودینامیکی غیرتهاجمی و تهاجمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر مراقبت های پرستاری بیماران تحت پایش همودینامیکی غیرتهاجمی و تهاجمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر مراقبت های پرستاری بیماران تحت پایش همودینامیکی غیرتهاجمی و تهاجمی :

تعداد صفحات : ۱۳

خلاصه
هدف. این مطالعه با هدف مروری بر مراقبت­های پرستاری و آموزش به پرستاران در زمینه معرفی نوآوری­های پایش همودینامیک غیرتهاجمی و تهاجمی بیماران با تمرکز بر پایش قلبی­عروقی انجام شد.
زمینه. در مدیریت بیماران بدحال، اولویت با بهینه­سازی و نظارت بر وضعیت همودینامیک، به­ویژه وضعیت سیستم قلبی­عروقی است. ارزیابی وضعیت همودینامیکی بیماران به طور جامع، همراه با سایر اطلاعات بالینی، پزشکان و پرستاران را قادر به تصمیم­گیری مناسب در زمینه درمان و مراقبت از بیماران می­سازد. به دلیل اهمیت پایش همودینامیک در بخش­های مراقبت ویژه و یافتن علت بی­ثباتی همودینامیک و پاسخ به درمان، همچنین با توجه به پیشرفت روزافزون علم و فناوری در زمینه تولید دستگاه­های جدید، آشنایی با تجهیزات پایش همودینامیکی و دانش راجع به چگونگی عملکرد روش­های نوین و مراقبت­های پرستاری در این زمینه می­تواند مفید واقع گردد.
روش کار. این مطالعه مروری در سال ۱۳۹۷ با جستجو در پایگاه­های داده­ایGoogle Scholar ،OVID ،Up-to-date ،Springer ،Scopus ، CINAHL،Cochran ،Web of Science ،Magiran ،SID ، و PubMed با استفاده از کلیدواژه­های پالس کانتر، پایش هموینامیک تهاجمی و غیر تهاجمی، برون­ده قلبی و معادل انگلیسی آنها انجام شد. در مجموع، ۶۵ مقاله بدون محدودیت زمانی یافت شد، که از این تعداد، ۱۵ مقاله تکراری و ۱۰ مقاله که متن کامل آن­ها در دسترس نبود حذف شدند و در نهایت ۴۰ مقاله وارد مطالعه شدند.
یافته­ ها. در سال­های اخیر، پایش همودینامیک، از سیستم­های تهاجمی به سیستم­های کمتر تهاجمی و غیرتهاجمی و از متناوب به مداوم، تکامل یافته است. نقش پرستاران در پایش همودینامیک بیماران از اهمیت به­سزایی برخوردار است.
نتیجه­ گیری. با آشنایی پرستاران در زمینه این نوآوری­ها، آموزش مراقبت­­های پرستاری در پایش هموینامیک بیماران، و همچنین، پیشگیری و مدیریت عوارض می­توان تاثیر مهمی بر دانش پرستاران و همچنین، ارتقای بهبودی و کیفیت زندگی بیماران داشت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.