نقش پژوهش گری، خلاقیت، اخلاق حرفه ای، توسعه حرفه ای و استفاده از فناوری در تدریس مؤثر معلمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش پژوهش گری، خلاقیت، اخلاق حرفه ای، توسعه حرفه ای و استفاده از فناوری در تدریس مؤثر معلمان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش پژوهش گری، خلاقیت، اخلاق حرفه ای، توسعه حرفه ای و استفاده از فناوری در تدریس مؤثر معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش پژوهش گری، خلاقیت، اخلاق حرفه ای، توسعه حرفه ای و استفاده از فناوری در تدریس مؤثر معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش پژوهش گری، خلاقیت، اخلاق حرفه ای، توسعه حرفه ای و استفاده از فناوری در تدریس مؤثر معلمان :

تعداد صفحات : ۱۲

زمینه: تدریس اثربخش، مجموعه رفتارهای معلم است که باعث دستیابی به اهداف آموزشی و یادگیری بهتر فراگیر می­شود. پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش پژوهش­گری، خلاقیت،  اخلاق حرفه­ای، توسعه حرفه­ای و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس مؤثر معلمان انجام شد.
روش: روش پژوهش توصیفی-همبستگی بود و داده­ها به روش پیمایشی جمع آوری شدند. تمامی معلمان استان قزوین در سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ جامعه آماری پژوهش حاضر را تشکیل دادند. نمونه مورد نظر شامل ۶۱۸ شرکت کننده بودند که به روش نمونه گیری خوشه­ای انتخاب شدند. برای جمع آوری داده­ها از پرسشنامه محقق ساخته صلاحیت­های حرفه­ای معلمان که دارای ۴۱ گویه، است، استفاده شد. داده­ها  با استفاد از روش لاوشه برای بررسی روایی،  آلفای کرونباخ برای بررسی پایایی و روش تحلیل مسیر برای برازش الگوی پژوهش،  با کمک نرم افزارهای ۲۵- SPSS  وLISREL  بررسی شدند.
یافته­ها: شاخص نسبت روایی محتوایی به روش لاوشه  ۵۶/۰ و آلفای کرونباخ  برای کل مقیاس ۹۷/۰ بدست آمد که حاکی از روایی  و پایایی مناسب مقیاس بود. نتایج تحلیل مسیر نشان داد که اثرات مستقیم اخلاق حرفه­ای، خلاقیت، پژوهش­گری و استفاده از فناوری بر تدریس مؤثر معنادار است، اما اثر مستقیم توسعه حرفه­ای بر تدریس مؤثر، معنادار نیست. اثرات غیر مستقیم و کل اخلاق حرفه­ای، خلاقیت، پژوهش­گری و استفاده از فناوری بر تدریس مؤثر  معنادار است.
نتیجه گیری: نتایج پژوهش حاضر حاکی از اهمیت نقش پژوهش­گری، خلاقیت، اخلاق حرفه­ای، استفاده از فناوری در تدیس مؤثر معلمان است. بر این اساس اجرای برنامه­های توانمند سازی معلمان در متغیرهای مذکور علی الخصوص خلاقیت و اخلاق حرفه­ای می­تواند راهگشای کیفیت فعالیت های معلمان باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.