نقش پژوهش گری، خلاقیت، اخلاق حرفه ای، توسعه حرفه ای و استفاده از فناوری در تدریس مؤثر معلمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش پژوهش گری، خلاقیت، اخلاق حرفه ای، توسعه حرفه ای و استفاده از فناوری در تدریس مؤثر معلمان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش پژوهش گری، خلاقیت، اخلاق حرفه ای، توسعه حرفه ای و استفاده از فناوری در تدریس مؤثر معلمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش پژوهش گری، خلاقیت، اخلاق حرفه ای، توسعه حرفه ای و استفاده از فناوری در تدریس مؤثر معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش پژوهش گری، خلاقیت، اخلاق حرفه ای، توسعه حرفه ای و استفاده از فناوری در تدریس مؤثر معلمان :
تعداد صفحات : ۱۲
زمینه: تدریس اثربخش، مجموعه رفتارهای معلم است که باعث دستیابی به اهداف آموزشی و یادگیری بهتر فراگیر میشود. پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش پژوهشگری، خلاقیت، اخلاق حرفهای، توسعه حرفهای و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس مؤثر معلمان انجام شد.
روش: روش پژوهش توصیفی-همبستگی بود و دادهها به روش پیمایشی جمع آوری شدند. تمامی معلمان استان قزوین در سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ جامعه آماری پژوهش حاضر را تشکیل دادند. نمونه مورد نظر شامل ۶۱۸ شرکت کننده بودند که به روش نمونه گیری خوشهای انتخاب شدند. برای جمع آوری دادهها از پرسشنامه محقق ساخته صلاحیتهای حرفهای معلمان که دارای ۴۱ گویه، است، استفاده شد. دادهها با استفاد از روش لاوشه برای بررسی روایی، آلفای کرونباخ برای بررسی پایایی و روش تحلیل مسیر برای برازش الگوی پژوهش، با کمک نرم افزارهای ۲۵- SPSS وLISREL بررسی شدند.
یافتهها: شاخص نسبت روایی محتوایی به روش لاوشه ۵۶/۰ و آلفای کرونباخ برای کل مقیاس ۹۷/۰ بدست آمد که حاکی از روایی و پایایی مناسب مقیاس بود. نتایج تحلیل مسیر نشان داد که اثرات مستقیم اخلاق حرفهای، خلاقیت، پژوهشگری و استفاده از فناوری بر تدریس مؤثر معنادار است، اما اثر مستقیم توسعه حرفهای بر تدریس مؤثر، معنادار نیست. اثرات غیر مستقیم و کل اخلاق حرفهای، خلاقیت، پژوهشگری و استفاده از فناوری بر تدریس مؤثر معنادار است.
نتیجه گیری: نتایج پژوهش حاضر حاکی از اهمیت نقش پژوهشگری، خلاقیت، اخلاق حرفهای، استفاده از فناوری در تدیس مؤثر معلمان است. بر این اساس اجرای برنامههای توانمند سازی معلمان در متغیرهای مذکور علی الخصوص خلاقیت و اخلاق حرفهای میتواند راهگشای کیفیت فعالیت های معلمان باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.