طراحی وتبیین مدل بازاریابی اخلاقی و پیامدهای آن برای کودکان در حوزه کتب غیردرسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
طراحی وتبیین مدل بازاریابی اخلاقی و پیامدهای آن برای کودکان در حوزه کتب غیردرسی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد طراحی وتبیین مدل بازاریابی اخلاقی و پیامدهای آن برای کودکان در حوزه کتب غیردرسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی وتبیین مدل بازاریابی اخلاقی و پیامدهای آن برای کودکان در حوزه کتب غیردرسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن طراحی وتبیین مدل بازاریابی اخلاقی و پیامدهای آن برای کودکان در حوزه کتب غیردرسی :
تعداد صفحات : ۱۴
زمینه: با توجه به نقش مثبت بازاریابی به ویژه بازاریابی اخلاقی در جذب خریداران حوزه کتب غیردرسی هدف اصلی این تحقیق تبیین مدل بازاریابی اخلاقی و پیامدهای آن برای کودکان در حوزه کتب غیردرسی میباشد.
روش: تحقیق حاضر در زمره تحقیقات آمیخته اکتشافی بوده است. در بخش کیفی جامعه خبره های حوزه بازاریابی اخلاقی در صنعت چاپ و نشر کتب غیردرسی است که با استفاده از روش گلوله برفی ۲۰ نفر انتخاب شد. ابزار تحقیق مصاحبه و روش تجزیه و تحلیل داده ها رویکرد داده بنیاد بود. در بخش کمی، جامعه والدین کودکان بین ۲ تا ۶ سال بودند که با روش نمونه گیری دردسترس ۳۸۵ نفر انتخاب شدند.. ابزار پرسشنامه و روش تحلیل آماری رویکرد حداقل مربعات جزئی بود.
یافته ها: در بخش کیفی، تعداد کلکدها( در دو مصاحبه۵و۹) برابر با ۱۶۵ کد بود. همچنین در بخش کمی بارهای عاملی استاندارد شده بین ۴۱/۰ و ۹۶۹/۰ قرار داشتند. ضریب پایایی ترکیبی برای تمامی سازهها بزرگتر از ۶۹۵/۰ است، که نشان دهنده پایایی مدل و میانگین برای همه سازه ها بیشتر از ۵۱۹/۰ است، که نشان دهنده روایی همگرای مدلهای اندازه گیری است. در نهایت میزان آماره تی در تمامی روابط بالاتر از ۹۶/۱ است و همچنین ضریب مسیر در تمامی روابط مثبت بود که گواهی بر تایید مدل طراحی شده بر اساس تئوری داده بنیاد بود.
نتیجه گیری: نتایج به دست آمده موید این است که شرایط علی شامل: ناتوانی در تصمیمگیری و عدم سواد والدین در حوزه کتابخوانی ، پدیدهمحوری شامل: بازاریابی اخلاقی، شرایط زمینهای شامل: مقوله های کلان قوانین ومقررات و فرهنگ اخلاقی ؛ شرایط مداخله گر شامل: ویژگیهای فردی فروشنده و حمایت سازمانی، در بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی مورد توجه اند. راهبردها نیز در سه مقوله کلان برندسازی اخلاقی، مسئولیت پذیری اخلاقی فروشنده و آمیخته اخلاقی شناسایی شده که می تواند منجر به تقویت فرهنگ کتابخوانی، شهرت اخلاقی و بهبود عملکرد فروش شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.