تدوین مدل اندازه‌گیری فضیلت سازمانی به عنوان یک مؤلفۀ اخلاقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین مدل اندازه‌گیری فضیلت سازمانی به عنوان یک مؤلفۀ اخلاقی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین مدل اندازه‌گیری فضیلت سازمانی به عنوان یک مؤلفۀ اخلاقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین مدل اندازه‌گیری فضیلت سازمانی به عنوان یک مؤلفۀ اخلاقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین مدل اندازه‌گیری فضیلت سازمانی به عنوان یک مؤلفۀ اخلاقی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۰

زمینه: یکی از مهمترین جنبه­های اخلاقی در سازمان، فضیلت سازمانی است، لذا هدف از پژوهش حاضر تدوین مدل اندازه‌گیری فضیلت سازمانی به عنوان یک مؤلفۀ اخلاقی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران بود.
روش: پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ شیوه گردآوری داده­ها توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری شامل ۸۹۰ نفر از کارکنان وزارت ورزش و جوانان ایران بوده که تعداد ۳۹۷ نفر به روش نمونه‌گیری تصادفی به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه فضیلت سازمانی است. جهت تجزیه و تحلیل داده­ها از روش مدل­یابی معادلات ساختاری به وسیله نرم‌افزار SPSS24 و LISREL8.5 استفاده شد که ابتدا پارامترهای مدل به روش بیشینه درستنمایی برآورد شد، و سپس مدل اندازه‌گیری فضیلت سازمانی به وسیله انجام شاخص‌های برازش، آزمون شد.
یافته ­ها: نتایج نشان داد داده‌ها برای تحلیل عاملی مناسب‌اند (۰۱/۰=sig؛ ۲۴۹/۴۷۴۰=Bartlett؛ ۹۶/۰=KMO)، همچنین نتایج نشان داد مدل اندازه‌گیری از برازش مناسبی برخوردار است و شاخص‌های برازش (۵۹/۲=x2/df؛ ۰۶۳/۰= RMSEA؛ ۸۰/۰=PNFI؛ ۹۹/۰=NNFI؛ ۹۹/۰=NFI؛ ۹۹/۰=CFI؛ ۹۹/۰=IFI) مورد تأیید می‌باشند. در خصوص روابط مؤلفه‌ها با مفهوم فضیلت سازمانی نتایج نشان داد که تمامی مؤلفه‌ها توانستند پیش‌گوی خوبی برای مفهوم فضیلت سازمانی باشند.
نتیجه­ گیری: بر اساس نتایج پژوهش می‌توان نتیجه‌گیری کرد که پژوهشگران می‌توانند برای سنجش فضیلت سازمانی در سازماهای ورزشی از پرسشنامه فضیلت سازمانی ۱۵ گویه موجود در این پژوهش که از روایی و پایایی مناسب برخوردار است استفاده نمایند.
 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.