شناسایی شایستگی‌های اخلاقی راهنمایان تور بین‌المللی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی شایستگی‌های اخلاقی راهنمایان تور بین‌المللی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی شایستگی‌های اخلاقی راهنمایان تور بین‌المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی شایستگی‌های اخلاقی راهنمایان تور بین‌المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی شایستگی‌های اخلاقی راهنمایان تور بین‌المللی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۹

زمینه: راهنمایان تور بین‌المللی، به عنوان خط مقدم برخورد گردشگران با جامعه مقصد، تأثیر زیادی بر رضایت گردشگران و بهبود کیفیت سفر دارند و شایستگی‌های اخلاقی اهمیت دارد. هدف مطالعه حاضر، شناسایی مؤلفه‌های شایستگی‌های اخلاقی راهنمایان تور بین‌المللی است.
روش: برای انجام پژوهش از روش آمیخته مبتنی بر تکنیک دلفی استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش را راهنمایان تور بین‌المللی و خبرگان دانشگاهی در حوزه گردشگری تشکیل می‌دهند. تعداد نمونه با توجه به روش نمونه­گیری با مشارکت ۲۸ نفر از خبرگان دانشگاهی و صنعت گردشگری به اشباع رسید. روش نمونه­گیری غیراحتمالی و هدفمند بوده و برای شناسایی خبرگان از شیوه گلوله­برفی استفاده شد. ابزار پژوهش در مرحله اول (تحلیل کیفی) یک سوال به صورت مصاحبه نیمه­ساختاریافته و در مرحله دوم و سوم (تحلیل کمی) پرسشنامه پژوهشگر ساخته بود. برای تجزیه و تحلیل داده­ها در مرحله کیفی از تکنیک دلفی و در مرحله کمی از روش میانگین و ضریب همبستگی کندال استفاده شده است.
یافته‌ها: شایستگی‌های اخلاقی راهنمایان تور بین‌المللی به‌دست‌آمده بر اساس نظر متخصصان، شامل ۱۷ مؤلفه نگرش مثبت و جلب اعتماد گردشگران، رازداری، تعهد کاری و عدم کم‌کاری در ارائه خدمات تور و … می‌شوند.
نتایج: بر اساس نظر خبرگان، شایستگی­های اخلاقی نقش کلیدی در تأمین رضایت گردشگران بین المللی دارد و به منظور توسعه صنعت گردشگری لازم است ترویج الگوهای اخلاقی در جامعه راهنمایان تور بین المللی در اولویت قرار گیرد. نتایج به‌دست‌آمده در این مطالعه، می‌تواند مدیران مراکز آموزش راهنمایی تور و دانشکده‌های گردشگری را در توانمندسازی و تربیت راهنمایان تور اخلاق مدار یاری دهد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.