بررسی تاثیرآموزش بردانش تغذیه ای ومراحل تغییر مصرف میوه و سبزی دردانش آموزان شهر رشت مبتنی بر الگوی مراحل تغییر در سال تحصیلی ۱۳۹۷-۹۸


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرآموزش بردانش تغذیه ای ومراحل تغییر مصرف میوه و سبزی دردانش آموزان شهر رشت مبتنی بر الگوی مراحل تغییر در سال تحصیلی ۱۳۹۷-۹۸ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرآموزش بردانش تغذیه ای ومراحل تغییر مصرف میوه و سبزی دردانش آموزان شهر رشت مبتنی بر الگوی مراحل تغییر در سال تحصیلی ۱۳۹۷-۹۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرآموزش بردانش تغذیه ای ومراحل تغییر مصرف میوه و سبزی دردانش آموزان شهر رشت مبتنی بر الگوی مراحل تغییر در سال تحصیلی ۱۳۹۷-۹۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرآموزش بردانش تغذیه ای ومراحل تغییر مصرف میوه و سبزی دردانش آموزان شهر رشت مبتنی بر الگوی مراحل تغییر در سال تحصیلی ۱۳۹۷-۹۸ :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۶

بیان مسئله و هدف:با صنعتی شدن جوامع و تغییر سبک زندگی افراد،الگوهای غذایی افراد نیزتغییر کرده است و گرایش به مواد غذایی ناسالم ومصرف ناکافی مواد غذایی سالم در تمام جوامع گزارش است،از آنجا که ایجاد عادتهای غذایی سالم در دانش آموزان زمینه ساز سلامت آنها در بزرگسالی است توجه به نقش آموزش بهداشت و بهره گیری از الگوهای آموزشی بسیار ضروری به نظر می رسد که به اندازه کافی در مطالعات گذشته به آن پرداخته نشده است ،لذااین مطالعه با هدف بررسی تاثیرآموزش بر دانش تغذیه ای ومراحل تغییر مصرف میوه و سبزی در دانش آموزان شهر رشت مبتنی بر الگوی مراحل تغییر در سال تحصیلی ۱۳۹۷-۹۸ انجام شد.روش کار: این مطالعه که از نوع نیمه تجربی بود بر روی ۱۵۰ نفر از دانش آموزان مراجعه کننده به آموزشگاه علمی آزما شهر رشت انجام شد،افراد به روش نمونه گیری تصادفی منظم به دو گروه مداخله و شاهد تقسیم شدند،ابزار کار پرسشنامه استاندارد بود که روایی و پایایی آن انجام شد و نتایج با نرم افزار SPSS 21 تحلیل شد.نتایج : میانگین نمره دانش درگروه مداخله از ۷/۹۳±۲/۶ درقبل از آموزش به ۱۱/۸۲±۲/۴ بعد ازآموزش، تغییر یافت که در آزمون تی زوجی این اختلاف معنی دار بودP<0/001،اما میانگین نمره دانش در گروه شاهد قبل و بعد از مداخله اختلاف معناداری نداشت و در نهایت در این مطالعه نمره دانش در گروه مداخله به طور معناداری نسبت به گروه شاهد در پایان مطالعه بیشتر بود،.P<0/001نتیجه گیری: این مطالعه نشان داد که آموزش بهداشت بر اساس مراحل تغییر می تواند به ارتقاء دانش و اصلاح عادتهای غذایی دانش آموزان بیانجامدو طراحی مداخلات آموزشی بر اساس مراحل تغییر پیشنهاد می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.