بررسی تأثیر ساختار مالکیتی و رقابتی در بازار محصولات و کالاها بر واکنش بازار سرمایه به مدیریت وجوه نقد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تأثیر ساختار مالکیتی و رقابتی در بازار محصولات و کالاها بر واکنش بازار سرمایه به مدیریت وجوه نقد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تأثیر ساختار مالکیتی و رقابتی در بازار محصولات و کالاها بر واکنش بازار سرمایه به مدیریت وجوه نقد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تأثیر ساختار مالکیتی و رقابتی در بازار محصولات و کالاها بر واکنش بازار سرمایه به مدیریت وجوه نقد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تأثیر ساختار مالکیتی و رقابتی در بازار محصولات و کالاها بر واکنش بازار سرمایه به مدیریت وجوه نقد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۴

گسترش تجارت جهانی، تغییرات سریع در الگوهای مصرف و تقاضا، انقلاب در فناوری اطلاعات و نیز افزایش در کمیت و کیفیت رقبای محلی و بینالمللی در دو دهه اخیر موجب گردیده، مفهوم رقابت پذیری از اهمیت ویژه ای برخوردار شود، لذا هدف این پژوهش بررسی تأثیر ساختار مالکیت و رقابت در بازار محصول بر واکنش بازار سرمایه به مدیریت وجوه نقد شرکت ها در بورس اوراق بهادار تهران تدوین شد. در راستای هدف فوق هشت فرضیه تدوین و در بین نمونه آماری تحقیق شامل ۱۱۵ شرکت پذیرفته شده در بورس می باشد که داده های آنها برای یک دوره ۷ ساله از ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۲ گردآوری و مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت. طبق نتایج رابطه مستقیم و معنی داری میان استقلال هیئت مدیره و مدیریت جریان های نقدی شرکت ها وجود داشته، همچنین نتایج نشان می دهد رابطه معکوس و معنی داری میان توان رقابتی محصول در بازار و مدیریت جریان های نقدی شرکت ها وجود دارد و درنهایت توان رقابتی محصول در بازار اثر مستقیم و معنی داری بر واکنش بازار سرمایه به مدیریت وجوه نقد شرکت ها داشته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.