روشی مبتنی بر اطلاعات آماری برای مسیریابی در اینترنت اشیا جهت افزایش قابلیت اطمینان در کاربردهای مراقبت بهداشتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 روشی مبتنی بر اطلاعات آماری برای مسیریابی در اینترنت اشیا جهت افزایش قابلیت اطمینان در کاربردهای مراقبت بهداشتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد روشی مبتنی بر اطلاعات آماری برای مسیریابی در اینترنت اشیا جهت افزایش قابلیت اطمینان در کاربردهای مراقبت بهداشتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی روشی مبتنی بر اطلاعات آماری برای مسیریابی در اینترنت اشیا جهت افزایش قابلیت اطمینان در کاربردهای مراقبت بهداشتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن روشی مبتنی بر اطلاعات آماری برای مسیریابی در اینترنت اشیا جهت افزایش قابلیت اطمینان در کاربردهای مراقبت بهداشتی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۰

مراقبت های بهداشتی یکی از کاربردهای مهم در حوزه اینترنت اشیاء و شبکه حسگر بی سیم است. شبکه حسگر بی سیم به عنوان روشی برای سنجش و دستیابی به داده ها در کابرد مراقبت های بهداشتی باید برای ایجاد مسیریابی کارآمد و با قابلیت اطمینان بیشتر جهت انتقال مناسب داده ها کار کند. یکی از مباحث مهم در مورد زمینه مسیریابی، مصرف انرژی و طول عمر شبکه است. بنابراین باید تکنیک های مسیریابی، قابلیت انتخاب مسیر کارآمد با در نظر گرفتن معیار کاهش مصرف انرژی را داشته باشند. در مقاله حاضر، اینترنت اشیا برای به اشتراک گذاری داده های مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته است. برای این منظور روشی مبتنی بر اطلاعات آماری برای مسیریابی در اینترنت اشیا جهت افزایش قابلیت اطمینان در کاربردهای مراقبت بهداشتی پیشنهاد شده است. سیستم پیشنهادی با استفاده از پارامترهای آماری (انرژی باقی مانده، واریانس فاصله، تعداد همسایه و تعداد متوسط بسته های ارسالی و دریافتی)، فرآیند کشف مسیر را انجام می دهد. روش پیشنهادی با استفاده از نرم افزار متلب پیاده سازی شده است و نتایج حاصل از پیادهسازی علاوه بر کاهش نرخ گم شدن بسته ها، توان عملیاتی و قابلیت اطمینان را افزایش داده و مسیریابیکارآمد برای کاربردهای مراقبت بهداشتی را فراهم می کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.