پیش بینی ارضای نیازهای روانشناختی دانش آموزان مقطع متوسطه بر اساس بلوغ عاطفی و تنظیم هیجان دبیران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی ارضای نیازهای روانشناختی دانش آموزان مقطع متوسطه بر اساس بلوغ عاطفی و تنظیم هیجان دبیران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی ارضای نیازهای روانشناختی دانش آموزان مقطع متوسطه بر اساس بلوغ عاطفی و تنظیم هیجان دبیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی ارضای نیازهای روانشناختی دانش آموزان مقطع متوسطه بر اساس بلوغ عاطفی و تنظیم هیجان دبیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی ارضای نیازهای روانشناختی دانش آموزان مقطع متوسطه بر اساس بلوغ عاطفی و تنظیم هیجان دبیران :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۴

پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش بلوغ عاطفی و تنظیم هیجان دبیران در پیش¬بینی ارضای نیازهای روانشناختی دانش آموزان مقطع متوسطه بود. این پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی بود .جامعه پژوهش شامل کلیه دانش-آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول شهر جهرم و دبیران آنها در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بودند.۳۵۷ دانش آموز از طریق شیوه¬ی نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند و از دبیران آنها نیز خواسته شد تادر پژوهش شرکت نمایند. دانش آموزان به پرسشنامه نیازهای روانشناسی اساسی دسی و ریان (۲۰۰۰) پاسخ دادند و دبیران آنها به پرسشنامه های بلوغ عاطفی سینگ و بهارگاوا (۱۹۷۴) و پرسشنامه تنظیم هیجان گراتز و رومر( (۲۰۰۴ پاسخ دادند.داده¬های جمع آوری شده با ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه به شیوه ورود همزمان و با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۲۵ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج تحلیل داده ها نشان داد که ارضای نیازهای روانشناختی دانش آموزان از طریق بلوغ عاطفی (فقدان بلوغ عاطفی) و تنظیم هیجان (نقص در تنظیم هیجان) دبیران به صورتی منفی و معنادار قابل پیش بینی بود( >p). 0/05نتایج این تحقیق میتواند تلویحات مهمی در خصوص برنامه ریزی مداخلات آموزشی و درمانی برای ارتقا ارضای نیازهای روانشناختی دانش آموزان در بر داشته باشد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.