رویکرد علوم شناختی به آموزش زبان و ادبیّات دوره ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رویکرد علوم شناختی به آموزش زبان و ادبیّات دوره ابتدایی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رویکرد علوم شناختی به آموزش زبان و ادبیّات دوره ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکرد علوم شناختی به آموزش زبان و ادبیّات دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رویکرد علوم شناختی به آموزش زبان و ادبیّات دوره ابتدایی :
سال انتشار : ۱۳۹۹
تعداد صفحات : ۱۴
پژوهشهای انجام گرفته درباره عملکرد ذهن و مغز، به ویژه در طول یک دهه گذشته، بر درک و دانش ما از یادگیری، حافظه، هوش، و احساسات افزوده است، که این امر میتواند با خودش، پیامدهای اساسی و مفیدی برای آموزش داشته باشد. از سوی دیگر، یکی از مهمترین واحدهای درسی دوره ابتدایی، درس زبان و ادبیّات فارسی است. مطالعه حاضر، با پیوند زدن دست آوردهای علم شناخت با هدفهای آموزش درس زبان و ادبیّات به دنبال آن است تا نگاهی نو به این حوزه داشته باشد و برای دو پرسش زیر، پاسخهایی را از دیدگاه علوم شناختی فراهم آورد: الف. نقطه مقصد ادبیّات دوره ابتدایی کجا است؟ و ب. التذاذ ادبی چه مولّفه هایی دارد؟
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.