بررسی تاثیر تبلیغات در بازاریابی از طریق تلفن همراه با استفاده از فناوری خدمات پیام کوتاه بر جذب مشتری (مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی نوین اردبیل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تبلیغات در بازاریابی از طریق تلفن همراه با استفاده از فناوری خدمات پیام کوتاه بر جذب مشتری (مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی نوین اردبیل) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تبلیغات در بازاریابی از طریق تلفن همراه با استفاده از فناوری خدمات پیام کوتاه بر جذب مشتری (مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی نوین اردبیل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تبلیغات در بازاریابی از طریق تلفن همراه با استفاده از فناوری خدمات پیام کوتاه بر جذب مشتری (مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی نوین اردبیل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تبلیغات در بازاریابی از طریق تلفن همراه با استفاده از فناوری خدمات پیام کوتاه بر جذب مشتری (مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی نوین اردبیل) :

تعداد صفحات : ۲۴

امروزه به صرفه ترین تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک استفاده از تکنیک های بازاریابی الکترونیک هست؛ که یکی از آنها تلفن همراه است، بازاریابی از طریق تلفن همراه فرصت های زیادی را در زمینه تبلیغات تجاری و تداوم ارتباط با مشتریان برای شرکت های مختلف به وجود آورده و ارتباطات بازاریابی را فراتر از شیوه های سنتی گسترش داده است؛ لذا هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات در بازاریابی از طریق تلفن همراه با استفاده از فناوری خدمات پیام کوتاه بر جذب مشتری می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش همبستگی است؛ جامعه آماری شامل تمامی دانشجویان موسسه آموزش عالی نوین می باشد. حجم نمونه بر اساس جدول مورگان برابر با ۱۰۸ نفر به دست آمد که با روش نمونه گیری غیرتصادفی در دسترس انتخاب شدند. گردآوری داده ها با پرسشنامه انجام گرفت و روایی آن بر اساس روش های سازه، تشخیصی و همگرا و پایایی نیز با به کارگیری روش آلفای کرونباخ بررسی گردید. تخمین مدل مفهومی با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل ۸.۸ انجام گرفت. نتایج نشان داد که تبلیغات از طریق تلفن همراه تاثیر معناداری بر جذب مشتری دارد. همچنین رابطه مثبت و معنادار نفوذ اجتماعی بر اعتماد و در معرض آگهی قرار گرفتن مورد تایید قرار گرفت و نهایتا رابطه معنادار بین انتظار عملکرد و در معرض آگهی قرار گرفتن تایید شد. بر اساس نتایج تحقیق پیشنهادهایی برای ارتقای وضعیت جذب دانشجو از طریق تبلیغات از طریق تلفن همراه ارایه گردید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.