مشکلات کانال توزیع داروهای گیاهی از دیدگاه مصرف کنندگان: یک تحقیق کیفی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مشکلات کانال توزیع داروهای گیاهی از دیدگاه مصرف کنندگان: یک تحقیق کیفی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مشکلات کانال توزیع داروهای گیاهی از دیدگاه مصرف کنندگان: یک تحقیق کیفی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مشکلات کانال توزیع داروهای گیاهی از دیدگاه مصرف کنندگان: یک تحقیق کیفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مشکلات کانال توزیع داروهای گیاهی از دیدگاه مصرف کنندگان: یک تحقیق کیفی :

تعداد صفحات : ۱۰

مقدمه: کانال توزیع یکی از مهمترین عناصر در هر زنجیره ارزش به شمار می رود. از طرف دیگر، گیاهان نیز از اهمیت فوق العادهای در درمان بیماری ها برخوردار می باشند. ضرورت و اهمیت انجام این تحقیق از جهت ضعف در عرضه و توزیع این داروها و کمبود مقالات در زمینه بازاریابی و توزیع داروهای گیاهی احساس می شود. هدف از انجام پژوهش حاضر، شناسایی مشکلات سیستم توزیع داروهای گیاهی از دیدگاه مصرف کنندگان بود.
روش بررسی: این مطالعه به روش تحلیل محتوای کیفی انجام شد و مشکلات کانال توزیع داروهای گیاهی شناسایی گردید. ۴۰ نفر از مصرف کنندگان داروهای گیاهی به صورت هدفمند انتخاب شدند و مورد مصاحبه نیمه ساختار یافته قرار گرفتند. پس از استخراج کدها و شناسایی عوامل، فراوانی و درصد پاسخ ها مشخص گردید.
یافته ها: از جمله مهمترین مشکلات مصرف کنندگان می توان به عدم انتشار نتایج و تبلیغات علمی، موجود نبودن داروهای گیاهی مورد نظر در همه داروخانه ها، نسخه نشدن آنها توسط پزشک، عدم اطمینان به اثربخشی داروها، عدم رضایت از عطاریها و قیمت گران داروهای گیاهی، اشاره کرد.
نتیجه گیری: نتایج به دست آمده می تواند برای شرکت های تولیدکننده و پخش کننده داروهای گیاهی و داروخانه ها از این جهت مفید باشد که بر اساس نیازها و مشکلات مشتریان، سعی در بهبود رابطه با مصرف کنندگان خود داشته باشند که این امر به بقا و سودآوری شرکت ها میانجامد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.