طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی بافت آگاه و همراه برای هدایت نیروهای امدادی بعد از وقوع زلزله (مطالعه موردی: شهر مراغه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی بافت آگاه و همراه برای هدایت نیروهای امدادی بعد از وقوع زلزله (مطالعه موردی: شهر مراغه) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی بافت آگاه و همراه برای هدایت نیروهای امدادی بعد از وقوع زلزله (مطالعه موردی: شهر مراغه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی بافت آگاه و همراه برای هدایت نیروهای امدادی بعد از وقوع زلزله (مطالعه موردی: شهر مراغه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاعات مکانی بافت آگاه و همراه برای هدایت نیروهای امدادی بعد از وقوع زلزله (مطالعه موردی: شهر مراغه) :

تعداد صفحات : ۹

مقدمه: امدادگران برای امدادرسانی سریعتر در زمان وقوع زلزله، به اطلاعات ساختار یافته ای نیاز دارند که در هر لحظه و هر مکان در دسترس آنها باشد. این اطلاعات به آنها کمک می کند تا موقعیت خود را نسبت به مناطقی که در اثر زلزله آسیب دیده اند، توجیه نمایند. از اینرو، هدف از انجام پژوهش حاضر، پیاده سازی سیستمی برای هدایت نیروهای امدادی در شهر مراغه بود.
روش بررسی: این مطالعه به روش توصیفی- تحلیلی و در سال ۱۳۹۶ با محوریت شهر مراغه انجام گرفت. اطلاعات مورد نیاز از طریق مشاهدات میدانی و مختصات مربوط به مکان ها از Google Map اخذ گردید و کدنویسی در محیط Android صورت گرفت.
یافته ها: یک سیستم بافت آگاه برای هدایت نیروهای امدادی شهر مراغه پس از وقوع زلزله و بر اساس بافت های موقعیت، جهت و سرعت حرکت پیاده سازی شد. این سیستم، اطلاعاتی همچون موقعیت امدادگران، مکان های حساس، تعداد افرادی که در یک ساختمان زندگی می کنند و همچنین، کوتاه ترین مسیر رسیدن به این مکان ها را به صورت آنلاین به امدادگران نمایش میدهد.
نتیجه گیری: استفاده از بافت موقعیت، سرعت و جهت حرکت برای هدایت امدادگران، منجر به افزایش کارایی و سرعت بخشیدن به عملیات امداد و در نهایت، نجات افراد زیر آوار مانده می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.