تبیین مفهوم و ابعاد مراقبت مستمر مامایی در دوران بارداری، زایمان و بعد از زایمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین مفهوم و ابعاد مراقبت مستمر مامایی در دوران بارداری، زایمان و بعد از زایمان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین مفهوم و ابعاد مراقبت مستمر مامایی در دوران بارداری، زایمان و بعد از زایمان   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین مفهوم و ابعاد مراقبت مستمر مامایی در دوران بارداری، زایمان و بعد از زایمان ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین مفهوم و ابعاد مراقبت مستمر مامایی در دوران بارداری، زایمان و بعد از زایمان :

تعداد صفحات : ۱۴

مقدمه: با توجه به اهمیت مراقبتهای مادری مطالعه ای با هدف تبیین مفهوم و ابعاد مراقبت مستمر در دوران بارداری، زایمان و بعد از زایمان انجام شد.

روش کار: یک مطالعه آنالیز محتوی کیفی با استفاده از مصاحبه های عمیق نیمه ساختار یافته انجام شد. روش تحلیل محتوای مرسوم جهت تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد که بطور همزمان با جمع آوری اطلاعات انجام می شد. برای تایید صحت و استحکام داده های کیفی از روشهای متنوعی مانند درگیری مداوم با داده های پژوهش و بررسی توسط همکاران خارج از مطالعه استفاده گردید. مکان مطالعه بخشی از فیلدهای مراکز بهداشتی درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان – ایران بود. مشارکت کنندگان این مطالعه ۱۸ ماما و ۵ پزشک در مشاغل و سمتهای مختلف اجرایی آموزشی و عملکردی مرتبط با مامایی بودند.

یافته ها: پاسخهای مشارکت کنندگان این تحقیق در نهایت پنج مفهوم را برای مراقبت مستمر مامایی مشخص کرد شامل تداوم ، فرایند مراقبت ، آموزش و اطلاع رسانی ،  مدیریت و حرفه ای گری بود. تداوم سه طبقه دسترسی مستمر فیزیکی، پیوستگی مراقبت در دوره های مختلف زمانی و استمرار در ارتباط روحی روانی و عاطفیداشت. طبقات فرایند مراقبت شامل فلسفه مراقبت، مراقبت در منزل و پاسخگویی بود. ارتقای مستمر و آموزش گروههای هدف، اخلاق، حقوق، پشتیبانی، اجرا، ثبت و پیگیری سایر طبقات بودند.

نتیجه  گیری: مراقبت مستمر در دوران بارداری، زایمان و بعد از زایمان از نظر مشارکت کنندگان مفهومی چند بعدی و البته حائر اهمیت است.  لذا پبشنهاد می شود جهت حفظ پیوسنگی مراقبت مادران و برآورده شدن نیازهای آنان در  طراحی و اجرای بسته های مراقبت مستمر مامایی به ابعاد مختلف آن توجه گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.