بررسی رابطه بین طرحواره های ناسازگار اولیه با خلاقیت شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان دختر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین طرحواره های ناسازگار اولیه با خلاقیت شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان دختر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین طرحواره های ناسازگار اولیه با خلاقیت شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین طرحواره های ناسازگار اولیه با خلاقیت شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین طرحواره های ناسازگار اولیه با خلاقیت شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان دختر :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۳

زمینه و هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه بررسی رابطه بین طرحوارههای ناسازگار اولیه با خلاقیت شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان دختر شهرستان علی آباد کتول بود. روش: جامعه آماری این تحقیق شامل تمامی دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول شهرستان علی آباد کتول در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بود که ۲۹۰۲ نفر بودند. نمونه پژوهش براساس جدول مورگان و رجسی ۳۵۰ نفر بود که با روش نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند. . این پژوهش از نظر هدف بنیادی، از نظر ماهیت توصیفی و از نظر روش همبستگی است. در این پژوهش فرم کوتاه پرسشنامه طرحواره های ناسازگار اولیه (یانگ، ۲۰۰۵ )، پرسشنامه دشواری در تنظیم هیجان (گراتز، ۲۰۰۴ ) و پرسشنامه خلاقیت شناختی عابدی بر روی گروه نمونه اجرا شد. تجزیه و تحلیل آماری داده ها در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی انجام شد. یافته ها: نتایج تحقیق نشان داد که بین طرحواره های ناسازگار اولیه با دشواری در تنظیم هیجان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد؛ بین طرحواره های ناسازگار اولیه با خلاقیت شناختی در نوجوانان دختر رابطه منفی و معناداری وجود دارد. همچنین بین خرده مقیاس های تنظیم هیجان با خرده مقیاس های خلاقیت شناختی رابطه منفی و معناداری وجود دارد. در نهایت، طرحواره های ناسازگار اولیه ۰/۱۰ از تغییرات خلاقیت شناختی و ۰/۰۷ از تغییرات تنظیم هیجان در دختران نوجوان را پیش بینی می کنند. به عبارتی متغیرهای مستقل به خوبی تغییرات وابسته را پیش بینی نموده است. نتیجه گیری: با توجه به یافته های پژوهش حاضر، می توان امیدوار بود که با استفاده از شیوه های طرحواره درمانی به کاهش دشواری در تنظیمهیجانات و افزایش خلاقیت شناختی نوجوانان را بهبود بخشید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.