بررسی رابطه بین هراس اجتماعی و پرخاشگری با وسوسه عود ب ین معتاد ین تحت درمان نگهدارنده متادون در سطح شهر کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین هراس اجتماعی و پرخاشگری با وسوسه عود ب ین معتاد ین تحت درمان نگهدارنده متادون در سطح شهر کرمانشاه دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین هراس اجتماعی و پرخاشگری با وسوسه عود ب ین معتاد ین تحت درمان نگهدارنده متادون در سطح شهر کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هراس اجتماعی و پرخاشگری با وسوسه عود ب ین معتاد ین تحت درمان نگهدارنده متادون در سطح شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین هراس اجتماعی و پرخاشگری با وسوسه عود ب ین معتاد ین تحت درمان نگهدارنده متادون در سطح شهر کرمانشاه :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۳

تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطه بین هراس اجتماعی و پرخاشگری با وسوسه ی عود در معتادان تحت درمان نگهدارنده متادون در بین بیماران استفاده کننده از خدمات مراکز درمان سرپایی و بستری (MMT) انجام شده است. روش پژوهش از لحاظ ماهیت توصیفی از نوع همبستگی و جامعه آماری این پژوهش تعداد ۱۰۰ نفر از معتادان تزریقی شهر کرمانشاه می باشد که تحت درمان نگهدارنده متادون مشغول خدمات گیری از مراکز MMT دارای مجوز از اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه می باشند. روش نمونه گیری از نوع در دسترس و سپس خوشه ای می باشد.ابزار گردآوری اطلاعات در بخش نظری مطالعات اسنادی و کتابخانه ای و در بخش میدانی از سه پرسشنامه، هراس و اضطراب اجتماعی (SPAI)، پرسشنامه پرخاشگری AGQ و پرسشنامه سنجش وسوسه مصرف مواد پس از ترک استفاده شده است. پس از تکمیل پرسشنامه ها و بررسی آنها در نهایت تمام اطلاعات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و از شاخص ها و روش های آمار توصیفی و آمار استنباطی ، ضرب همبستگی و رگرسیون چند متغیری به کمک نرم افزار spss نسخه ی ۲۴ استفاده شد. نتایج نشان داد بین هراس اجتماعی و پرخاشگری با وسوسه ی عود رابطه ی معناداری وجود دارد. همچنین میزان هراس اجتماعی و پرخاشگری می تواند میزان وسوسه ی عود بین معتادین تحت درمان نگهدارنده ی متادون را پیش بینی کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.