عوامل مرتبط با انجام رفتارهای پیشگیری‌کننده از آلودگی به پدیکلوزیس در دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی شهر ایوان: کاربرد مدل اعتقاد بهداشتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل مرتبط با انجام رفتارهای پیشگیری‌کننده از آلودگی به پدیکلوزیس در دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی شهر ایوان: کاربرد مدل اعتقاد بهداشتی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل مرتبط با انجام رفتارهای پیشگیری‌کننده از آلودگی به پدیکلوزیس در دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی شهر ایوان: کاربرد مدل اعتقاد بهداشتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل مرتبط با انجام رفتارهای پیشگیری‌کننده از آلودگی به پدیکلوزیس در دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی شهر ایوان: کاربرد مدل اعتقاد بهداشتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل مرتبط با انجام رفتارهای پیشگیری‌کننده از آلودگی به پدیکلوزیس در دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی شهر ایوان: کاربرد مدل اعتقاد بهداشتی :

تعداد صفحات : ۹

اهداف: آلودگی به شپش سر یکی از مسایل بهداشتی مهم در بین دانش‌آموزان است که سبب به‌وجودآمدن عوارض جسمی، اجتماعی و روانی می‌شود. این مطالعه با هدف بررسی رفتارهای پیشگیری‌کننده از آلودگی به شپش سر در دانش‌آموزان دختر ابتدایی شهر ایوان انجام شد.
ابزار و روش‌ها: مطالعه حاضر یک مطالعه توصیفی- تحلیلی است که در سال ۱۳۹۵ روی ۱۵۷ نفر از دانش‌آموزان دختر پایه چهارم و پنجم ابتدایی با روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای اجرا شد. ابزار مورد استفاده، پرسش‌نامه محقق‌ساخته بود که براساس مدل اعتقاد بهداشتی طراحی و روایی و پایایی آن تایید شد. پس از تکمیل پرسش‌نامه‌ها توسط دانش‌آموزان، داده‌ها توسط نرم‌افزار SPSS 16 و با استفاده از آزمون‌های آماری T مستقل، همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون لجستیک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.
یافته‌ها: دانش‌آموزان پایه چهارم از آگاهی (۰.۰۰۱=p) و شدت درک‌شده (۰.۰۰۳=p) بالاتری نسبت به دانش‌آموزان پایه پنجم برخوردار بودند. همچنین آگاهی افرادی که سابقه ابتلا به پدیکولوزیس داشتند، به‌طور معنی‌داری بالاتر از افرادی بود که سابقه ابتلای قبلی نداشتند (۰.۰۳۹=p). بین خودکارآمدی با رفتارهای پیشگیری‌کننده از آلودگی به پدیکلوزیس (۰.۴۹۹=r؛ P<0.001) همبستگی معنی‌دار وجود داشت. همچنین متغیر خودکارآمدی، 26.4% تغییرات رفتار را پیش‌بینی کرد (P<0.001). نتیجه‌گیری: خودکارآمدی دانش‌آموزان در اتخاذ رفتارهای پیشگیری‌کننده از پدیکلوزیس نقش بسزایی دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.