نقش کیفیت خدمات و سیستم اطلاع رسانی بیمارستان در تمایل به پرداخت بیماران با میانجیگری رضایت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش کیفیت خدمات و سیستم اطلاع رسانی بیمارستان در تمایل به پرداخت بیماران با میانجیگری رضایت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش کیفیت خدمات و سیستم اطلاع رسانی بیمارستان در تمایل به پرداخت بیماران با میانجیگری رضایت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش کیفیت خدمات و سیستم اطلاع رسانی بیمارستان در تمایل به پرداخت بیماران با میانجیگری رضایت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش کیفیت خدمات و سیستم اطلاع رسانی بیمارستان در تمایل به پرداخت بیماران با میانجیگری رضایت :
سال انتشار : ۱۳۹۹
تعداد صفحات : ۱۳
زمینه و هدف: تمایل به پرداخت یکی از معیارهای اندازه گیری میزان علاقه مندی بیماران به تداوم رابطه با مراکز درمانی است. هدف اصلی مطالعه حاضر تعیین تأثیر کیفیت خدمات و سیستم اطلاعرسانی در تمایل به پرداخت بیماران با نقش میانجی رضایت بیمار در بیماران مراجعهکننده به بیمارستان بود.
روش پژوهش: مطالعه حاضر از نوع پژوهشهای کاربردی میباشد. جامعه آماری شامل تمامی بیماران مراجعهکننده به بیمارستان امام خمینی سراب در شهریور ماه ۱۳۹۸ بودند. نمونه گیری به روش تصادفی انجام شد و تعداد ۳۹۰ پرسشنامه جهت تکمیل بین بیماران توزیع شد. ابزار گرداوری داده ها پرسشنامه محقق ساخته بود که روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفت. برای تائید روایی از نظر خبرگان و تحلیل عاملی تائیدی و برای پایایی از روش آلفای کرونباخ و ضریب پایایی ترکیبی استفاده شد. داده ها با استفاده از آزمون مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) با روش حداقل مربعات جزئی مورد تحلیل قرار گرفت و برای تحلیل دادهها از نرمافزارهای SPSS 20 و Smart PLS 3 استفاده شد.
یافتهها: از بین پرسشنامههای توزیع شده، ۳۰۰ پرسشنامه کامل جمعآوری شد. بر اساس آمار توصیفی، میانگین نمرات کیفیت خدمات، سیستم اطلاعرسانی بیمارستان، رضایت بیمار و تمایل به پرداخت به ترتیب برابر با ۲/۹۸، ۲/۸۱، ۳/۴۴، و۲/۶۷ بود. نتایج بهدستآمده از تحلیل استنباطی نشان داد که کیفیت خدمات در رضایتمندی بیماران و تمایل به پرداخت تأثیر معنیداری دارد. همچنین سیستم اطلاعرسانی در رضایت بیماران و رضایت بیماران بر تمایل به پرداخت تأثیر معنیداری دارد. تأثیر سیستم اطلاعرسانی بر تمایل به پرداخت تائید نشد.
نتیجهگیری: بر اساس نتایج مطالعه میتوان گفت که تغییر در کیفیت خدمات و سیستم اطلاعرسانی بیمارستان از طریق رضایت بیمار بر تمایل به پرداخت آنها تاثیرگذار است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.