نقش کیفیت خدمات و سیستم اطلاع رسانی بیمارستان در تمایل به پرداخت بیماران با میانجیگری رضایت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش کیفیت خدمات و سیستم اطلاع رسانی بیمارستان در تمایل به پرداخت بیماران با میانجیگری رضایت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش کیفیت خدمات و سیستم اطلاع رسانی بیمارستان در تمایل به پرداخت بیماران با میانجیگری رضایت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش کیفیت خدمات و سیستم اطلاع رسانی بیمارستان در تمایل به پرداخت بیماران با میانجیگری رضایت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش کیفیت خدمات و سیستم اطلاع رسانی بیمارستان در تمایل به پرداخت بیماران با میانجیگری رضایت :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۳

زمینه و هدف: تمایل به پرداخت یکی از معیارهای اندازه گیری میزان علاقه مندی بیماران به تداوم رابطه با مراکز درمانی است. هدف اصلی مطالعه حاضر تعیین تأثیر کیفیت خدمات و سیستم اطلاع‌رسانی در تمایل به پرداخت بیماران با نقش میانجی رضایت بیمار در بیماران مراجعه‌کننده به بیمارستان بود.
روش پژوهش: مطالعه حاضر از نوع پژوهش­های کاربردی می­باشد. جامعه آماری شامل تمامی بیماران مراجعه‌کننده به بیمارستان امام خمینی سراب در شهریور ماه ۱۳۹۸ بودند. نمونه­ گیری به روش تصادفی انجام شد و تعداد ۳۹۰ پرسشنامه جهت تکمیل بین بیماران توزیع شد. ابزار گرداوری داده­ ها پرسشنامه محقق ساخته بود که روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفت. برای تائید روایی از نظر خبرگان و تحلیل عاملی تائیدی و برای پایایی از روش آلفای کرونباخ و ضریب پایایی ترکیبی استفاده شد. داده ­ها با استفاده از آزمون مدل­سازی معادلات ساختاری (SEM) با روش حداقل مربعات جزئی مورد تحلیل قرار گرفت و برای تحلیل داده­ها از نرم­افزارهای SPSS 20 و Smart PLS 3 استفاده شد.
یافته­ها: از بین پرسشنامه‌های توزیع شده، ۳۰۰ پرسشنامه کامل جمع­آوری شد. بر اساس آمار توصیفی، میانگین نمرات کیفیت خدمات، سیستم اطلاع­رسانی بیمارستان، رضایت بیمار و تمایل به پرداخت به ترتیب برابر با ۲/۹۸، ۲/۸۱، ۳/۴۴، و۲/۶۷ بود. نتایج به‌دست‌آمده از تحلیل استنباطی نشان داد که کیفیت خدمات در رضایتمندی بیماران و تمایل به پرداخت تأثیر معنی‌داری دارد. همچنین سیستم اطلاع‌رسانی در رضایت بیماران و رضایت بیماران بر تمایل به پرداخت تأثیر معنی‌داری دارد. تأثیر سیستم اطلاع­رسانی بر تمایل به پرداخت تائید نشد.
نتیجه­گیری: بر اساس نتایج مطالعه می­توان گفت که تغییر در کیفیت خدمات و سیستم اطلاع­رسانی بیمارستان از طریق رضایت بیمار بر تمایل به پرداخت آن­ها تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.